Ik heb dus al twee telefonische gesprekken gehad over een growth hacking trainneeship, zag het zelf een beetje als backup, omdat ik er redelijk in thuis ben dus niet de meest uitdagende trainneeship, maar de banen daarna zijn super chill. Krijg ik net een brochure van ze binnen:
Salaris: 1300 bruto per maand, geen secundaire arbeidsvoorwaarde. Wtf? Hoezo zouden mensen dit doen? Heb aangegeven dat ik minimaal het dubbele wil, verdien oprecht meer bij m’n bijbaan. “Nou wat ben jij arrogant, hoezo denk je dat je als starter meer verdient?”, Zo een onzin, ze zijn me nog net niet aan het stalken, elk gesprek weer iets zeggen over m’n cv, maar dan wel een salaris van 1300 euro, geen laptop van de zaak, geen telefoon, geen auto, geen reiskosten vergoeding. Sowieso ook niet professioneel om iemand arrogant te noemen omdat die niet voor zo een loon wilt werken.
Maargoed we will see. Gisteren een super goed gesprek gehad, zal vanochtend gebeld worden over of ik door ben. En gisteren te horen gekregen dat ik de sollicitatieprocedure bij Magnus Red of Magnus Green kan starten, dus zeer tevreden.