Zit hier toevallig ook iemand die goede plekken weet in Groningen om te rolschaatsen? Nog flink beginner dus hoeven geen stuntdingen ofzo te zijn. Een fijne ondergrond en niet te druk is denk ik al genoeg. Als er meiden zijn die het leuk vinden een keer samen te gaan is dat natuurlijk ook altijd welkom!
Iemand een tip voor een mooie skate route in NL? Ik kom uit Zuid Holland en ben bereid om een uur of iets langer te rijden. Dus als jullie een mooi plekje kennen, ik hoor het graag.
Na vijf maanden wachten, heb ik eindelijk een bericht gekregen dat mijn skates onderweg zijn. Binnen 1 - 3 weken heb ik mijn Riedells
Hoe bevallen je Riedells?
Andere dames die nog verder zijn gegaan met skaten? Inmiddels volg ik skate-danslessen. Super leuk om te doen! Ik ben benieuwd of ik nu beter ben geworden in ijsschaatsen omdat het er een beetje op lijkt. Binnenkort maar even naar een ijsbaan.
Ze bevallen heel goed. Ik ben nu veel flexibeler en stabieler. Een goede skate maakt echt verschil. Deze winter oefenen ik samen met een groepje in garages en ik merk echt vooruitgang.
Ik wil binnenkort ook schaatsen. Ik verwacht ook dat het makkelijker zal gaan.
Waar les jij? En welke danspasjes ben je aan het oefenen?
Wat leuk! Ik denk zeker wel dat je effect gaat merken op schaatsen. Transitions en achteruit schaatsen gaan sowieso lukken. Spread eagles zijn ook leuk op schaatsen.
Ik rolschaats ook nog steeds. Ben deze zomer op Skatelove BCN geweest. Zou ook graag lessen willen volgen, maar hier in de regio zit niks. Wel jammer want zou het juist zo gezellig vinden
@IIloveweekend Welke Riedells heb je? Ik heb Zones besteld
Oef zoveel! Echt bizar hoe snel we nieuwe dingen aangeleerd krijgen. Ik weet niet de ‘insta’ termen van alles maar de shuffle, the eight, crazy legs , uhmm dat je heel smooth omdraait met je voorwielen terwijl je op de plaats dribbelt. En nog wat moves die meer uit free style ontstaan zijn. Erg gaaf. Waar stuur ik je via PB.
@Leuk123 ik wacht even tot de bladeren weg zijn om weer naar buiten te gaan. Waarschijnlijk is het vanaf februari weer prettig om buiten te rolschaatsen. Ik mis die rondjes wel. Ff hoofd leegmaken en rollen.
@Merrow wat gaaf dat je naar Barcelona bent gegaan. Mijn forumvriendin, inmiddels echte vriendin, heeft het er ook over dat ze daar graag heen wilt. Hoe vond je het daar? Veel opgestoken?
120 boot, Powerdyne Thrust plate, jam plug en radar energy wielen. Sorry hebt er geen “skate naam” voor.
Volgend jaar wil ik ook naar Barcelona! Heb echt te veel gemist!
Ja want ik rolschaats noodgedwongen meestal alleen en zat een beetje vast. Kreeg van anderen daar net de tips die nodig waren om weer stappen vooruit te maken.
Zou hier liever ook meer met anderen willen rolschaatsen