Sinterklaas/kerstcadeaus!

Een spelletje! Van 999 heeft leuke spelletjes voor een tientje en je hebt ook kleine spelletjes voor 6 euro (Tiny Tins).

Bij ons was een cadeaubon voor de Febo ook populair. En zo’n douche schuim van Rituals

1 like

Ik geloof niet dat dat gezegd is. :sweat_smile: Maar we zijn met 6 personen. Ik realiseer me nu dat we waarschijnlijk 2x 15 euro kunnen/moeten uitgeven, omdat we samen komen. Dus het budget is dan misschien wel iets hoger geworden.

1 like

Love dit, mijn broertje geeft me tegenwoordig elke kerst een bon voor een sjiek restaurant, ga voor de grap dit jaar een tientje bij de FEBO teruggeven dat gaat hij heel grappig vinden

6 likes

(Ik begin nu wel te twijfelen of het geen cadeaubon was van de Maccie…)

Dit heb ik ooit aan mijn broertjes gegeven met kerst en jaren later is dat nog steeds hun favoriete cadeau.

2 likes

Ah shit!! Vind de FEBO eigenlijk leuker, maar in geval van nood kan de Mac natuurlijk ook. Ik heb hem een aantal jaar geleden ook zo’n Kruidvat bon van 10 euro gegeven waarmee hij een drankje en een bitterbal bij een café naar (weinig) keuze kon krijgen, vond ik ook heel grappig van mezelf. En ik ondertussen 5 gangen van hem :joy:

Hij krijgt daarnaast ook nog een cadeau van me hoor :joy: voor ik in het gierige acties topic wordt gevangengezet

2 likes

Monopoly-In-de-gevangenis-slechts-op-bezoek

‘Slechts op bezoek’

Het is gelukt om dobbelcadeautjes te vinden

• Jenga
  • Wijn
  • Toblerone
  • Een houten serveerplankje van Dille
  • Losse thee en zo’n theehouder voor in je kop van Sostrene Grene
  • Kraskalender van Primera
6 likes

Vind dat altijd shit dat dobbelen maar heb nu voor 1 dobbelspel een tijdschrift (van Miljuschka, de kersteditie van dit jaar) omdat ik weet dat veel mensen daar van koken houden & ander dobbelspel weet ik nog niet mm.

1 like

Ik hou er ook niet van. Mijn buit is ook echt 3x niks. Het was wel gezellig, dat verzacht de pijn.

1 like

Heb echt zoveel leuke kado’s gekregen met sinterklaas (wij doen nog echt traditioneel pakjesavond waarbij ‘de sint’ pakjes koopt voor ons + lootjes en surprises/gedicht): een blender, mooie pyjama, olaplex nr 3… echt luxe kado’s!

4 likes