Sinterklaas/kerstcadeaus!

Op mijn lijstje:

• tulpenvaas
  • sokken Kindred spirits
  • Blender bottle
  • speed rope
  • paspoorthoesje voor het geval we ooit weer het land uit mogen
3 likes

Oja Dille en Kamille, goeie!

2 likes

FABLER BJÖRN Pluchen speelgoed, beige, 21 cm - IKEA

deze zijn ook best klein!

ik ga in december aan een nieuwe baan beginnen en wil leuke dingen daarvoor op mn sinterklaaslijstje zetten.
ik heb bv al een heet waterfles er op gezet, maar heeft iemand anders nog andere ideëen?

1 like

Handige bakjes om lunch ed. in mee te nemen. Een thermosbakje om soep in warm te houden

2 likes

Goede pennen. Een notitieblok/boek. Een tas. Draadloze muis/toetsenbord. Laptopstandaard. Iets voor onderweg naar je werk zoals een koptelefoon of geurdingen voor in je auto.
Wel grappig dat je daar zo mee bezig bent, als een nieuw schooljaar haha.

Oh dat wilde ik ook nog vragen. Een nieuw jaar dus weer nieuwe dingen op de markt :stuck_out_tongue: Doe ik ff bij cadeau inspiratie. Ik zoek ook nog dingen om op mijn verlanglijstje (20 euro) te zetten!

1 like

haha ja ik heb normaal elk jaar dingen als kaarsen, thee etc er op staan maar daar heb ik allemaal nog zat van en ik heb zin om leuke nieuwe dingen uit te zoeken voor de soort new job new me lifestyle :upside_down_face:

1 like

Ik heb een herbruikbaar boterhamzakje van KeepLeaf gevraagd voor het lootjes trekken bij mij thuis! Misschien ook iets voor jou?

1 like

wat een goed idee! welke heb jij gevraagd?

2 likes

Ik had ze laatst in de winkel zien liggen en vond de small wel heel klein, dus heb de large gevraagd.

Iemand op mijn werk heeft de lunchwrap, die is nog groter! Maar vond ik niet per se nodig want eet niet zoveel brood :slight_smile:

1 like

Herbruikbaar notitieboek? Ik heb er 2 van Moyu, 1 A6 voor korte krabbels en 1 A5 voor langere verhalen.

ook een heel leuk idee ja. maar wis je zoiets nou echt vaak uit?
dat je weer een hele lege bladzijde hebt daarna?
lijkt me zo tegennatuurlijk haha
ze zijn wel heel cute!

1 like

Ja ik wel! Je hebt ook maar iets van 10 pagina’s in het boekje, dus je zult af en toe wel moeten.
Als ik als zaalarts sta schreef ik eerder altijd alle patiëntennamen op een blaadje (of ik printte iets) en dan krabbel ik daaromheen wat ik ze nog moet vragen, wat ik nog moet regelen, wat ik met de supervisor wil overleggen, etc. Dat krabbel ik nu allemaal in dat A6 blokje en na een paar dagen is het boekje vol en dan wis ik alles weer uit.
De grote gebruik ik meer voor dingen waar ik iets over wil leren, dan schrijf ik een soort samenvatting en die scan ik vervolgens met m’n telefoon en sla ik op in de cloud, zo heb ik altijd alle handige notities bij me. Ik vind schrijven op een iPad oid niet handig, anders had dat ook nog gekund.

3 likes

Op mijn verlanglijstje:
Dashcam
Ginglazen
Pannenkoekenpan
Nieuwe tas
Geurkaars rituals
Chocolade

3 likes

Op mijn verlanglijstje:

• Bullet journal
  • Fineliners
  • Blond Amsterdam mok
  • Chocoladeletter
  • Witte chocolade pepernoten
1 like

Op mijn lijstje:

• painting by number
  • mepal schalen
  • pillowspray
  • the ordinary gezichtscrème
  • theeglazen van la rochere
  • een ruggenkrabber
1 like

Morgen gaan we dobbelen voor ongeveer 15 euro. Heeft iemand ideeën?

Sidenote: ik ben er zelf niet echt blij mee. Ik hou er niet van om zooi te kopen. Zelf zit ik nu te denken aan een wijntje en wat (luxere) hapjes of snacks. Maar wat voor hapjes of snacks zouden dan geschikt zijn?

Chocola (repen Tony Chocolonely?) vinden de meeste mensen volgens mij wel leuk.
(niet voorverpakte) noten uit een speciale winkel of van de biologische supermarkt zijn ook echt een luxe vind ik, dat smaakt zo anders dan gewoon uit een zakje, daar zou ik heel blij mee zijn.
Of een klein flesje bijzondere olie of azijn van bijvoorbeeld oil and vinegar.

3 likes

Die kraslot kalenders zijn hier altijd populair

Hoeveel cadeautjes moet je kopen van dat geld?

1 like