ga naar de flying tiger!!!
En solow
Ik wil dit topic even nieuw leven in blazen schrijf zelf namelijk liever langzaam nieuwe dingen op mijn verlanglijstje dan dat ik begin december allemaal dingen erop krabbel die ik helemaal niet echt wil…
Zal zelf beginnen, op mijn lijstje tot nu toe staat:
Philley Melkpoederbus in galactic green
En een rugzak van Sticky Lemon
Wat hebben jullie al op je verlanglijstje staan? (Wow voel me echt zo’n vlogger nu)
Wil de pret niet bederven maar heb die Philley 2x teruggestuurd omdat het zo’n kutding is. Eerste keer liep ie vast en tweede keer (vernieuwd model) flikkerde er een ring uit waardoor de hele keukenvloer vol lag met melkpoeder. Daarna geld teruggekregen.
Die rugzak wil ik nu ook!
Oh nee dat klinkt niet best haha! Shit
Eens met @Zitzak! Het ziet er handig uit maar in de praktijk echt een vervelend ding. Ging hier na 2 weken al kapot.
Ik heb echt zin om aan mijn lijstje te beginnen! Alleen ik koop eigenlijk alles zelf dus het zijn wel sigaren uit eigen doos hehehe. Ik wil in ieder geval een nieuwe laptoptas
Hier juist goede ervaringen met de Philley! Wel even door moeten krijgen hoe je hem goed uit en weer in elkaar zet maar verder prima ding.
Ik ben op zoek naar leuke Sintcadeaus voor een meisje van ruim 1,5 en een jongen van net 5 (haha ik lees het nu zelf als de televisiezender). Wat is nou écht leuk speelgoed? Boeken en praktische dingen heb ik al op het lijstje.
Ik denk even aan de succescadeaus hier thuis (7, 4 en 1,5):
Duplo/Lego, Kapla, Brio treinen (of die van Ikea), een step, puzzels, gezelschapsspelletjes (hier fan van monopoly junior, rummikub junior, wie is het, Twister en Smart Games), poppen en toebehoren, blablablocks, regenlaarzen, paraplu’s, knutselspullen, playmobil (123 voor de jongste), kerststalletje van Little People, Play doh shizzle, bestuurbare auto, rolschaatsen/skeelers, kindercamera (vtech is duur maar ze liggen ook wel eens bij kruidvat van een ander merk), verstop me nijntje/bumba/kikker, nijntje dansspel
Little People hebben we nog niet in huis, kerststalletje vind ik een leuk idee!
Ja die is echt leuk! En niet kapot te krijgen .
Ben ook al dingen aan het verzinnen
Chanel eau tendre (al jaren m’n lievelingsgeur, weer aanvulling)
Nike sport tank
Calathea plant
Kaasmessen set
Gerustokjes/-kaarsen Linen Hema
Nars orgasm blush
Oh leuk! Ik ook:
- Wollen plaid in cognac/oranje kleur
- Lipstick van Charlotte Tilbury
- Oogschaduw palet van CT
- J’adore van Dior ( mijn parfum)
- geurkaars van de nieuwe limited van Rituals ( oooo zo lekker!)
EDIT: overigens zal het maar om 1 of evt 2 van deze wensen worden gezien het budget waar wij mee werken. Wat overblijft is voor mijn verjaardag
Ruby red gellac
Pyjama oysho
Badjas oysho
Zoek voor lootjes nog ideeen voor kleine cadeautjes tot 20 euro
Badjas
Dikke fluffy wintersokken
Fijne oordoppen voor concerten
Cadeaukaart Mango
Cadeaukaart Hunkemoller
Buddha to buddha oorbellen en een museumkaart
Dan is het geld weer op
Ik voel me wel een beetje een moeke maar een kruimeldief staat bovenaan mijn lijstje.
Tip: vraag dan niet een te goedkope. Heb er een van 30 euro gekocht van Black en decker en dat ding heeft een zuigkracht van een gepensioneerde olifant. Komt er op neer dat ik dan alsnog “ met de hand” de restjes opveeg.
Thanks! Ik ga hem zelf kopen (leg anders nl zelf geld bij) maar wil idd een krachtige.
Een zwart dekbedovertrek
Een rauw afgewerkte zilveren ring
Een boek: confessions of a bookseller
Ik wil graag een Apple toetsenbord met numpad en een losse touchpad (samen al 300 euro ai) en een ijzeren bakpan want die tefals met anti-aanbak vind ik maar niks. Verder nog een wollige trui in een mooie oranje achtige kleur.