Ik ben nog opzoek naar cadeautjes van max €2,50. Voor een jongen (21 jaar) en een vrouw (rond de 45). Ik ken ze niet heel goed, dus heeft iemand een goed idee wat eigenlijk iedereen wel leuk vindt?
M’n schoonmoeder draagt al jaren elke dag een rode lipstick van de Hema en nu wil ik haar voor kerst een rode lipstick cadeau doen van MAC. Iemand aanraders? Ze draagt altijd rode lipstick met een koele ondertoon en ik denk dat ze een hele droge matte lipstick niet zo fijn vindt. Ik zat zelf te denken aan Russian Red, omdat hij koel is en niet supermat en droog. Tips zijn welkom
Ik heb geen ervaring met die kleur, maar misschien dat Ruby Woo ook mooi is? Ook verkrijgbaar als mini lipsticks, dan kun je er misschien zelfs 2 geven. Die hebben ze in zowel Ruby Woo als Russian Red! Wat ik wel weet is dat de Maybelline Superstay Matte Inks super lang blijven zitten, daar zit ook een rode kleur bij! En er was volgens mij pas bij de Consumentenbond of iets anders eentje van Rimmel goed uit de test gekomen. Misschien dat je daar ook nog wat mee kan Maar die zijn misschien te droog omdat het liquid lipsticks zijn.
Bedankt voor de tips!
Zat ik ook al aan te denken, maar dan geef je zo lullig 1 kaars cadeau. Dan koop je er al snel 3… Zo lastig.
Ik heb beide, Ruby Woo is op mij (hele lichte huid) meer richting tomaat-rood en Russian Red echt meer met een blauwe ondertoon. Zou voor Russian Red gaan! Leuk cadeau trouwens!
Voor haar misschien een gezichtsmaskertje?
Ohja, geurkaars zou inderdaad wel kunnen! Ik ga daar even naar kijken, thanks! @grace Ook een goede ja!
Weten jullie iets voor een jongen? Ik dacht zelf aan kleurrijke sokken ofzo? Is wel ergens te vinden bij de Hema toch lijkt me rond de 3 euro?
Ik zou D for Danger van MAC aanraden! Het heeft een berry ondertoon die echt heel erg flatterend is en is mat, maar heel erg zacht en niet uitdrogend op de lippen. Russian Red is diep en lijkt daardoor koel, maar is een stuk warmer dan bijv. Ruby Woo en kan wat ouder maken. MAC Red is ook een hele mooie, klassieke, koele kleur! Wel Satin in plaats van mat.
D is for Danger pakt bij mij erg roze/paars uit, het ligt dus echt een beetje aan de huidskleur i guess.
Ja dat is die berry ondertoon, die is roze/paars. Bij mij is hij desondanks wel duidelijk rood, maar op een hele flatterende manier. Ik denk dat het een kleur is die het beste staat bij mensen met een zachte, koele ondertoon die hele felle kleuren niet kunnen hebben (zoals ik, haha).
MAC Red is wel een échte rode kleur, wel heel mooi klassiek koel en ook op een iets ouder gezicht heel flatterend. Ik vind een warmere kleur zoals Russian Red veel sneller tekenen; ik vind het een prachtige kleur, maar zeker niet zo universeel als hij misschien lijkt.
Ik moet uitpakken met kerstcadeau’s en dan met name voor mijn moeder want zij heeft onverwacht met Sinterklaas een heel groot cadeau gegeven. Het lastige is alleen dat ik van haar weet dat ze een cluse horloge heel nooi vindt, maar dat ik voor mijn vader niet een soortgelijk cadeau weet.
Denk je dat het jouw vader erg uit zou maken? Ik maakte me er de vorige jaren ook heel druk om dat alle cadeaus dezelfde grootte moesten hebben, maar ik ben er inmiddels wel achter dat het mijn ouders echt geen bal uitmaakt als er ongelijkheid is tussen hun kado’s. Mijn moeder is daarnaast ook gewoon veel materialistischer (in de zin dat ze blij wordt van mooie spullen, niet in negatieve zin!) dan mijn vader, die het juist veel meer waardeert als ik hem iets bruikbaars geef. Met een warme en persoonlijke kaart erbij en een zorgvuldig ingepakt pakketje kun je zo dezelfde emotionele waarde in je cadeaus overbrengen, mits anderen er natuurlijk voor openstaan, haha. De duurste cadeaus die ik voor mijn pa heb gelocht zijn trouwens een kindle en een mooie trui, voor wintersle kledingstukken kunnen de prijzen snel oplopen!
Dank je uitgebreide reactie. Ik denk dat jouw ouders hetzelfde zijn als mijn ouders want mijn moeder houdt inderdaad meer van cadeaus krijgen dan mijn vader, die liever iets praktisch krijgt. Hij is alleen zo’n man die als hij iets nodig heeft, het gewoon koopt
Ik ga misschien eens zoeken naar een mooie trui inderdaad
Voor je gemaakt?!
WoW waanzinnig gaaf!
O mijn God ! Mag ik bij je komen spelen?!
Woooow dat spel! Te gek!
Wij gaan met kerst het cadeautjesspel spelen, voor 15 euro leuke/grappige cadeautjes kopen en dan strijden om het leukste cadeau.
Heeft iemand nog een leuk idee om mensen voor de gek te houden of iets leuks om te geven?
Kwam zelf niet verder dan een doos eieren en er kiwi’s te stoppen maarja, heel grappig is het ook weer niet… loop een beetje inspiratieloos na al die jaren.
Ik houd echt niet van stomme of flauwe cadeautjes, dus ik doe altijd mijn best voor de leuke cadeautjes! Altijd een hit; spelletjes! Voor 10 euro heb je best veel leuke spellen. Daarnaast glittersokken, cadeaubon van de Mac, iets om te koken of bakken (bakmix of luxe olijfolie oid), thermosbeker, wegwerp camera.