Simstopic #2

Ik heb m’n Sims een omelet met gouden ei laten maken/eten. Was ze ‘dazed’ en kon ik met een gouden pulse in één klap m’n plant van normaal naar perfect krijgen! :star_struck:

4 likes

Mijn rags to riches sim wordt ineens enorm makkelijk rijk door allerlei planten. Dus net het huis verbouwd en ze is zwanger! Even extra moeilijkheidsgraad.

3 likes

Haha wow ik heb laatst nog op haar insta gekeken en was me helemaal niet opgevallen dat hij haar vriend is. Wat leuk!

Mijn vriend komt soms even kijken naar wat ik aan het bouwen ben en geeft dan tips. Meestal in de categorie: waarom bouw je geen garage voor de auto.

Ja Sims, waarom zijn er geen auto’s.

Hij haakte wel af toen ik een baby ging maken met mijn alien sim en de kerstman in een vuilcontainer.

18 likes

Hahaha, hoe verzinnen ze dat dit kan in de Sims :joy:

Idd, waarom kon dit in the sims 3 wel en nu niet?

Ik vind peuters en kinderen altijd zo’n struggle :’)

Hoe kan je schilderles geven aan een andere sim?

Dit is de status van mijn rags to riches sim :joy: nog nooit zo rijk geweest

3 likes

Wooow hoe dan

Schilderen en tuinieren… schilderijen leveren 1500 op en megaverkoop bij tuinieren soms wel 12.000…. En ik woon klein, met goedkoop behang enzo

2 likes

Wow, welk level heeft je Sim? Die van mij is nu op level 8 en schildert maar voor 300/400…

Edit: moet je niet eerst bij acties een groep vormen, en dan op de ezel klikken?

Level 10! En oh dat zou kunnen! Ik ga zo eens kijken

Wow welke gewassen heb jij?

Ik heb vooral heeel veel planten
Ik maak ff foto’s zo

@Mellow dit krijg ik voor een willekeurig groot abstract schilderij (verzamelaar, galerij is 1380 sim euro)

@Pearll dit krijg ik nu voor de tuin, maar hij was eerst nog groter. Mijn sim was er toen wel de hele dag mee bezig (geen baan), nu is er een tuinier

En omdat ik het enorm rijk doel heb behaald krijg ik wekelijks 30k aan investeringen uitbetaald

6 likes

Wow kan je avocado’s planten? Kom daar nu pas achter haha. Hoe kom je aan een avocado zaadje? En echt super goed gespeeld, kan mij nog herinneren dat je net pas begon met de challenge en nu al zo rijk! Wat ga je nu doen? Een groot huis bouwen?

Ik wil denk ik vampires gamepack kopen en dan een sim maken die in san miyunogwat leeft en vampier is en later verhuist naar henford on bagley en een boerderij begint. Kunnen vampieren in de sims dierenbloed drinken net als in twilight of dat niet? :upside_down_face:

1 like

Van jungle avonturen is die. Dus op vakantie gaan en dan daar stukje afknippen van een plant :joy: nee geen idee, ik wil mn schilders doel halen en daarna ga ik maar schrijven

1 like

Oo die uitbreiding heb ik niet helaas. Met schrijven ga je ook echt veel geld verdienen!

Ik heb alleen die, maar ik vind hem niet eens zo heel boeiend hoor, je kan leuk op vakantie maar thats it