Ik wilde hem bijna gaan kopen voor die avocado’s maar doe het dan toch maar niet haha
Ben jij mij? ik denk hier echt iets te vaak aan hahaha
Zou jungle avonturen eigenlijk alleen kopen voor die avocado’s en de bouwspulletjes maar dat kan ik echt niet maken naar mezelf hahaha
Als je landelijk leven hebt kan je ook gewoon avocado’s kopen bij dat kraampje op het plein. Die kan je dan planten.
Moet je wel nog steeds Jungle Avonturen hebben
Ohh leuk, ik heb jungle avonturen maar wist dit niet haha.
Met schrijven ga je ook lekker verdienen als je je boeken verkoopt
Er zijn ook cc harvestable gratis te downloaden met dit soort groente en fruit van icemunmun
Oja duh haha
Hahah echt erg hè, misschien als die een keer in de aanbieding is….
Ik ga ook weer cc downloaden denk ik. Ik had zoveel mooie spullen en betaalde zelfs voor tsr, maar dat was op mn simslaptop en die is kapot
Noo het kind van mn rags to riches was verloofd en al heel ver op de universiteit. Nu is hij dood gegaan door het opklapbed en gaat zijn verloofde Ambrosia maken om hem weer tot leven te wekken. Echte liefde En ik ben de komende paar uur wel bezig met vissen, culinair koken en met 1 sim de tuin en kippen onderhouden.
Ik snap dus niet hoe je die ambrosia aan je dooie Sim kan geven? Ik kan de dooie Sim zelf nooit besturen in de game.
Je moet dan goed bevriend zijn met de sim en uitnodigen om bij het huishouden in te trekken. Dan kan je 'm wel besturen en de ambrosia laten eten.
De geest sim moet wel staand eten, anders verandert hij niet in een levende sim. Kwam ik dis achter vanavond Dus opnieuw die bloem zoeken, vis vangen en ambrosia maken. Had uit voorzorg alle stoelen etc even in de inventaris gezet.
Ahhh op die manier! Thanks. Ik haal zo’n ding altijd uit de galerie🤣 lekker lui
Welk van de simswerelden zou je het liefst in willen wonen als het echte plaatsen waren?
- Granite falls
- Batuu
- Strangerville
- Forgotten hollow
- Glimmerbrook
- Newcrest
- Selvadorada
- Britechester
- Willow creek
- Oasis springs
- Del sol valley
- San myshuno
- Brindleton bay
- Windenburg
- Sulani
- Evergreen Harbor
- Mt. Komorebi
- Henford-on-Bagley
0 stemmers
Granite Falls zie ik ook wel zitten. Een klein boshuisje (zoals in Hush:joy:)
Wooh heb net de video’s van James Turner gekeken en heb nu echt zin om een nieuwe challenge te spelen. “Every single lot challenge” met een spookhuis en de stofeffecten aan (Gebruik ik dat ook eens). Heeft iemand die al geprobeerd?
Ik heb die video’s ook gezien echt chaos
Haha ja lijkt me echt heel leuk! Heb geen zin in slapende honden en katten overal dus die lot traits zet ik dan wel uit. Moet alleen nog even verzinnen wanneer je het hebt verdiend om een slechte lot trait uit te mogen zetten. Opzich is off the grid (als je alle apparaten upgrade) en simple living wel goed te doen maar de gremlins… Misschien gremlins uitzetten als het handigheidsniveau maximaal is ofzo?
Iemand een idee voor het wegspelen van de andere lot traits?
- Creepy Crawlies
- Cursed
- Filthy
- Gremlins
- Grody
- Landfill
- Off the Grid
- Quake Zone
- Reduce and Recycle
- Simple Living
- Spooky
- Volcanic Activity
- Wild Foxes
Alle regen maakt het zo lekker relatable.