Show je woonkamer

Even een vraag (geen oordeel). Ik overweeg een kat maar heb veel planten en heb begrepen dat bijv. de monstera giftig is. Hoe ga jij daarmee om? Laat je de plant gewoon staan of wist je het niet? Ik twijfel of ik nu op voorhand per plant moet uitzoeken welke giftig is…

1 like

Mag je gerust vragen hoor! We hebben nu 3 mosntera’s staan (1 moeder, 2 stekjes) en bij de aanschaf van de moederplant wisten we het oprecht niet. Ik vond hem gaaf in het tuincentrum en meteen meegenomen. Toen ik later ging googelen over de verzorging las ik dit pas :see_no_evil: Ze blijven hier dus volledig van alle planten af dus we hebben besloten om het aan te kijken. Ze zitten nergens aan, daarom hebben we ook best wel wat accessoires op het dressoir en de vensterbank staan. Mochten we toch ander gedrag zien wat betreft de planten, dan gaan ze of naar een plek waar ze er niet bij kunnen of dan gaan ze weg (de planten dan hè).

Ik ken ook verhalen van katten die juist heel erg van ‘tuinieren’ houden en zou het met zo’n soort kat ook niet doen. Is dus echt afhankelijk van de kat.

3 likes

Lijkt me ook best lastig om een mooie bank bij die stoelen te vinden inderdaad! Volgens mij was er nog iemand met die stoelen hier op het forum, misschien dat die nog tips voor je heeft, haha

Ik heb op zolder nog een knaloranje stoel, super gaaf, maar past niet in ons interieur meer, zo jammer!

Ah jammer is dat hè!

We weten wel wat we willen (een strakke, grijze hoekbank) maar we zijn nog geen lekkere bank tegengekomen. Als ik hem lekker vind zitten, vindt mn vriend hem niks en andersom ook :sweat_smile:

@trompeloeil Zo’n zelfde lamp hebben wij ook, afgelopen voorjaar bij de Kwantum gekocht. Weet niet of ze ze nog hebben, maar hij was niet duur! De peertjes voor erin waren samen duurder dan de lamp.

1 like

Oh zalig! En haha ja kan ik me voorstellen, zulke ‘speciale’ peertjes zijn vaak echt hoog geprijsd.

Gaaf dat geel!

Waar is je salontafel van? Ik zoek ook zoiets, maar in een lichtere kleur!

Een deel van de eetkamer.

121 likes

Wauw :heart_eyes:

1 like

Droominterieur!

1 like

Ik ga deze even uppen hoor want ik zie zoveel leuke interieursnaps voorbij komen. Ik wil meer zien!
Hoop dat mensen hun mooie interieurs hier weer gaan delen. Vind het zo leuk om te zien.

5 likes

Als jij nou begint :heart_eyes:

Ja alleen ik ben nog bezig haha. Dus hoopte hier ook weer inspo op te doen.

Misschien verwijder ik de foto’s later weer. Hierbij mijn woonkamer in de spoiler (ivm eventuele herkenbaarheid!). Ben niet helemaal tevreden. Kleur op de lange wand wil ik anders en de bank zou ik ook graag willen vervangen voor iets anders. Liefst iets zand kleurig, rechte bank met een leesstoel erbij. Maar goed, de bank is nog geen twee jaar oud en wie koopt er dan alweer een nieuwe bank :woman_shrugging:

Samenvatting

Who’s next!?

69 likes

Is dit de bank van Goossens?

@Nebula love de enalaatste foto.

1 like

Nee, InHouse wonen!

Ah dan hebben we dezelfde bank! Model Lorani toch? Heb jij ook last van plooien?

Hele mooie woonkamer :heart_eyes:

Klopt, dat is hem! Ja, de plooien hadden wij echt al na een maand… :weary: Terwijl we er toen nog bijna niet op hadden gezeten. En de stof pluist enorm waardoor ie snel smutzig (is dat een woord?) lijkt vind ik. Hij zit wel lekker haha.

Hadden jullie snel plooien?