Show je woonkamer

Thanks! Er zit een platenspeler verstopt in het bovenste gedeelte :heart_eyes: er zit geen bedrading aan helaas, misschien dat ik dat ooit nog ga fixen

Ben eindelijk tevreden met de zithoek! Nieuwe salontafel en kussentjes en hop, gezelligheid (vind ik zelf, haha)

48 likes

Onze woonkamer! Het voelt nu wel als ‘af’, behalve dat de muren zo leeg voelen. Maar we mogen helaas niet verven en eigenlijk ook niks ophangen.

83 likes

Wat mooi! Je lamp ook echt!

1 like

Wat mooi! En je lamp :heart_eyes:

1 like

Mooi! Mag ik vragen waar je tafel van is? :heart_eyes:

Ja! Deze komt van Ellos.se. Maar weet verder niet waar hij van is en is volgens mij ook niet meer beschikbaar.

1 like

Aah jammer, wel bedankt! Hij is mooi :heart_eyes:

1 like

Oh wat een mooie lamp! Waar heb je die vandaan? Vind het erg gezellig, ook zonder dingen aan de muur.

De lamp is ook van www.ellos.se :grin:

Edit: https://beta.ellos.se/globen-lighting/taklampa-galaxy/1035268-01

1 like

Stukje woonkamer met stukje kind

61 likes

Ooh ze hebben echt heel mooi spul op die site en niet zo duur! :star_struck:Maar kun je daar gewoon bestellen dan? Want ik zie alles alleen in scandinavisch enzo. Echt benieuwd naar! Tell me :hugs:

Ben ik ook heel benieuwd naar! Heb net met veel moeite de ‘belichting’ gevonden op de website maar kan er verder niet veel wijs uit haha!

Ik heb een zelfde soort lamp als @Nori in het zwart bij lampenlicht vandaan. Was volgens mij rond de €100.

3 likes

Lijkt er heel erg op! Mooi in het zwart

Heel mooi! Mag ik vragen waar de stoel van is?

Dankjewel! De stoel is vintage en heeft mijn vader via MP gekocht

Kleine stukjes woonkamer :innocent:

58 likes

Super mooie gele kleur en in combinatie met wit en die eucalyptus! Zo jammer dat die stoelen niet bij mijn bank staan, want vind ze echt fantastisch.

1 like

Dank je wel :smiley: Even terug gescrolld naar jouw foto maar zou dat inderdaad ook niet zo snel doen icm met jouw meubels maar wel echt een gave bank hoor! Wij slagen maar steeds niet voor een nieuwe bank :unamused:

Wij gingen in dit appartement samenwonen en we hadden sowieso wat nieuwe meubels nodig om we allebei veel kleiner woonden eerst. We vonden beide die gele stoel mooi dus vanuit daar hebben we de rest een beetje bedacht. Als we die stoel later hadden bedacht, dan weet ik ook niet of hij er wel zo goed bij zou passen omdat hij inderdaad vrij uitgesproken is qua kleur en ontwerp :sweat_smile:

1 like