Show je oorfeestje

Ik vind earparty een verschrikkelijk woord dus ik heb er even oorfeestje van gemaakt wat ook niet bepaald heel fris klinkt als ik er nu zo over nadenk, maar oke.
Laat in dit topic dus je oren zien met alle versieringen die daar in lopen te liggen te hangen!

7 likes

Moet mijn daith nog verwisselen voor iets nieuws maar hij is pas sinds een maandje rustig

Wil graag zoiets erin:

15 likes

Deed de daith heel veel pijn? Wil deze week een laten zetten maar beetje bang. Heb al een conch.

Andere twee zijn gewoon simpele gouden ringetjes, aan andere oor 1 gouden ringetje. Wil in dit oor nog wel iets erbij maar weet niet waar?

4 likes

Ik heb maar twee gaatjes in beide oren alleen zit er eentje een stuk lager aan de ene kant. Ze zijn dus niet even.
Weet iemand of het nog mogelijk is om het dicht te laten groeien en een kant opnieuw te laten schieten? Ze zitten er wel al een aantal jaar in, had er eerder wat aan moeten doen I know, I know :sweat:

Ik kreeg shit bij de piercer waar ik deze had laten indoen dat ik geschoten gaatjes had, piercen is beter want rechter. Dichtgroeien duurt wel lang denk ik?

1 like

Ik had ze inderdaad moeten laten piercen

Denk idd heel lang, maar ik vraag me af of het misschien ook zo is dat ze nooit meer dichtgroeien. Ga binnenkort wel even informeren bij een shop voordat ik voor niks wacht haha

Flink ziek worden is geen gewenst antwoord denk ik he :sweat_smile: Nee, ik zou het niet weten. Mijn eerste gaatjes zijn dichtgegroeid na een longontsteking, die heb ik opnieuw laten schieten. En na mijn blindedarmontsteking waren ze alle vier aan het dichtgroeien, maar die heb ik zelf nog weer door kunnen prikken

1 like

Nee vond ik reuze meevallen. Ik vond alleen vies dat je echt heel duidelijk kraakbeen hoorde ‘kraken’. Ook de genezing was chill (omdat ie zo diep in je oor zit) Nadeel vind ik dat oordopjes lastig zijn nu, daardoor raakt hij telkens een beetje geïrriteerd.

1 like

Haha als ik ooit ziek wordt weet ik nu dat ik snel de scheve oorbel uit moet doen en de rest erin moet laten thanks voor de tip

1 like

Is het niet leuk om er juist een gaatje boven te hebben?
Dat heeft een vriendinnetje van mij. In 1 oor heeft ze “twee eerste gaatjes” boven elkaar en daarnaast een tweede. Heel leuk!!
En edit: als deze member only is durf ik wel een plaatje te zetten!

1 like

Wil in mijn andere ooit of een daith of een (triple) conch, maar twijfel dus nog

18 likes

Het zijn de tweede gaatjes die niet gelijk zitten bij beide oren. Dus als je me van voren ziet dan hangen de oorbellen van mijn tweede gaatjes op ongelijke hoogte dus met ringetjes zie je het vooral. Waarschijnlijk valt het niet heel erg op, het is ook meer dat ik me er zelf aan erger. :sweat_smile:

Ja ik heb dat ook bij m’n gaatjes het is zegmaar zo

• _ - maar dan minder overdreven maar die derde zit echt verkeerd :frowning: stoor me er ook aan kan nu niet mooi vier steentjes op n rijtje doen helaas maar dicht laten groeien en opnieuw maken zie je altijd wel denk ik

Misschien kun je bij het oor waar het gaatje hoger zit er een gaatje onder laten schieten/piercen? Als je dan oorbellen in hebt zie je het bovenste gaatje misschien niet meer.

1 like

Slim! Of eentje hoger idd dan hangt het er voor dus zie je er niks van! Ga binnenkort eens een tent binnenlopen om te kijken of dat kan als het niet te dicht op elkaar zit :blush:

Misschien dat als je er een hoger doet, een oorbel dan te zwaar is en het door kan scheuren.

Ah bah naar
Toch niet zo een top idee, jouw plan is dan beter idd!

nu heb ik zin in een nieuwe piercing. Ik had mezelf een helix gepiercet maar had m niet helemaal goed gezet. En ik vond het zo kut met slapen :open_mouth: toen heb ik m weer dicht laten groeien

Denk dat een daith niet veel meer pijn doet dan een conch eigenlijk, omdat je bij beide door dik kraakbeen gaat. Ik vond mijn daith wel echt pijnlijk, maar niet ondraaglijk/dat ik moest huilen ofzo :slight_smile:

1 like