Show je nagels #2

Deze:

Kun je ook bij Kruidvat of Trekpleister krijgen. Ook de aceton!

Bedoel je nagelriemolie? Ik zou gewoon goedkoop beginnen en van Essence kopen!

Ook kun je wellicht cuticle remover halen, ook van Essence. In combo met een bokkepootje kun je zo je nagelriemen terugduwen en dode huid weghalen.

1 like

Een paar dagen geleden postte ik hier een foto van bebloede en kapotte nagelriemen na een salon. Korte update, het bloed is nu opgedroogd en weg, en nu kan ik zien dat het haast lijkt alsof mijn nagel daar in stukjes kapot gemaakt is. Ik ben een beetje bezorgd hoe mijn nagel nu gaat groeien nu kleine stukjes nagel bij de nagelriem “weg” lijken. Ik ga maandag langs bij de salon om te vragen of we dit samen kunnen oplossen…

Lily lilac van PG

24 likes

Aangepast aan het weer :cloud_with_rain:

21 likes

11 likes

Pff bizar. Doet het geen pijn? Goed dat je er langs gaat!

Tijdje geleden gaf ik aan te willen beginnen met gellak. Vandaag voor het eerst uitgeprobeerd. Ik ben gegaan voor Carmacosmetics. Ben helemaal verliefd op de kleur. Alleen het lakken mag de volgende keer wel wat netter.

Hoe zorgen jullie ervoor dat de lak niet naar de zijkantjes zakt, en dus eigenlijk te dicht op je nagel zit?

6 likes

Mooie kleur! Welke is het?

https://instagram.com/michelle.ivak.nails?utm_medium=copy_link

Op haar account kun je onder de highlight ‘strak lakken’ tips vinden. Zij doet iedere nagel eerst 10 seconden onder de lamp om het uitlopen tegen te gaan en daarna laat ze ze volledig uitharden met de gebruikelijke tijd. Heb dat zelf nog niet geprobeerd, maar klinkt als een goede tip.

2 likes

Top dankje ga ik zeker proberen de volgende keer!

Rubberbase Sand Dune🌸

2 likes

Essie gel model clicks

5 likes

Waar heb je het uiteindelijk laten doen?
Ik vind het mooi hoor, totaal niet dik?

Lakken sommige kleuren van Kiki bij jullie ook zo streperig?

Ja vooral just lavish, peach me en party punch zijn echt heel streperig bij mij. Maar perzikkleuren staan er sowieso bekend om om snel schaduwen/strepen te trekken.

Wat nog weleens wil helpen is het kwastje heel goed afsmeren aan het flesje en daarna zo plat mogelijk over je nagel te halen ipv met alleen de tip lakken. Dan krijg je minder ophopingen en dus streepvorming, maar helemaal 100% egaal blijft tricky.

Kiki chocolate melt met een matte topcoat.

10 likes

Essie watermelon!

15 likes

47 likes

Hele dunne laagjes lakken! Ik strijk bij Carma mijn kwastje heel vaak af aan het potje, dan kun je goed dun lakken en loopt hij minder snel uit.

1 like

Wat is dit voor geweldige blouse?

3 likes

Wat een mooi kleurtje! Welke is het?

1 like

Dit is een lakje van elite99, yh017. Met eronder 1 laag biab roze van rosalind.

Maar normale lak lijkt deze heel erg op OPI Princesses rule

2 likes