Mega basic roze transparante nagellak
Zelf gedaan? Welke lak is dit?
Kerstlakje: mijn favoriete winterkleur (Essie Wicked) met een topcoat van bladgoudstukjes (OPI, oude limited edition)
Ohhh nostalgie! Heb dat opi lakje ook nog liggen in het doosje nog. Durf het echt niet weg te gooien, ookal is het lakje helemaal vies gelig uitgeslagen. Wel nice dat jouw lakje nog perfect is! Voelde me destijds zo rijk met een lakje van 40€ hahahah
Oh ja? Bij mij nog perfect vloeibaar enzo! Was cadeautje van een goede vriendin… Stuurde haar net ook deze foto, haha!
Ik bestelde mijn opi lakjes altijd via een Amerikaanse webshop die het aangaf als zijnde gift, maar bij deze een keer niet.
Jonge geheugenvaneengoudvis maakte op een vervelende manier kennis met importkosten haha
Nee heb het vorige week laten doen, kan wel even vragen welke kleur het is!
Ik ga het proberen, thanks!
Jezus trenchcoat -6?
Hahahaha ja ik zie niet heel helder. Harry Potters bril is er niks bij
Ik wil ook kerstnagels…maar mn base en top coat zijn op en weet niet of dhl ze nog op tijd gaat brengen (en zelf dus te laat besteld). Heb voor t eerst de rubber base en top besteld van kiki dus ben benieuwd.
Ik gebruik sinds kort ook de base en topcoat van Kiki en vind hem top! Bij die van Pink Gellac kwam er regelmatig een scheur in de topcoat, echt zonde, maar bij die van Kiki niet
Wat een prachtige nagels heb jij!
Ik heb die van pink nu op gemaakt gelukkig. Die hechtte bij mij niet goed en kon ik meestal na n paar dagen zo van mn nagels afwippen (als ik de lak niet al verloren was). Had voorheen een andere en die zat echt 2 weken muurvast dus ben benieuwd hoe die van kiki het gaat doen.
Pink blijft bij mij voor geen meter zitten . Nu heb ik de kiki nude rubber base, 2 laagjes pink kleurtje en de kiki topcoat op. Zit er na 5 dagen nog goed op dus ik hoop echt dat ik nu de goeie combinatie heb gevonden