Show je nagels #2

Nummer 63 van Venalisa

14 likes

Gouden cat eye nails :sparkles:

22 likes

27 likes

Prachtige nagels! Welke kleur is dit?

Weer eens mijn nagels gelakt.

8 likes

Thanks! Hema 127 Shy Shadow :hugs:
Met Nails Inc base-en topcoat, echt een aanrader. Blijft minimaal een week helemaal goed!

1 like

Blissed mauve van PG, dekt heel goed en lakt superfijn.

19 likes

Ahh die wou ik bestellen maar was telkens uitverkocht :pensive: maar goed om te weten dat ie in het echt ook mooi is, scheelt toch vaak met de kleur op de site

1 like

Thx! Waar kan je Nails Inc kopen? Ik ken het van naam maar nog nergens gezien.

Via zalando! Ik heb het merk leren kennen door de goodiebox van LookFantastic.

2 likes

Eerste keer gellak, Chocolate Melt van Kiki London

21 likes

En voor wat dient dit?

Volgens is dat een bufferblok, daarmee kun je je nagels een beetje opruwen. Toen ik m’n gellakset had gekocht wist ik ook wat het was en heb ik het weggegooid :stuck_out_tongue: Ik dacht dat het verpakkingsmateriaal was.

3 likes

Dat gebruik je dus net voor primer? Ik heb die vijl 100/180 gebruikt omdat die mevrouw uit het filmpje dat ook deed :joy:

1 like

Ja klopt! Het is van schuim, dus het vormt met je nagel mee en is daarom wat fijner in gebruik dan een vijl. Je kunt ook niet echt te veel buffen, omdat het van zacht materiaal is.

2 likes

Eerste lakje van Kiki London, Royalty. Blij mee, wel even wennen want deze is veeel dunner dan Pink Gellakjes! Dit zijn 3 laagjes

29 likes

Nieuw lakje erop!

10 likes

hoe doen jullie de ‘voorkant’ van je nagel? het randje bedoel ik dan haha. Ik heb net gellak opgedaan en nu is dat randje nog heel scherp, terwijl ik wel echt erop heb gelet om het goed te sealen. Weet nog toen ik bij de salon had laten doen dat dat randje toen heel glad was en niet zo scherp als nu.

Ik seal het randje met de basecoat, dan een keer met de kleur en daarna met de topcoat.

1 like

Heeft iemand hier misschien een tip voor nagellak die te dik is geworden? Na een paar keer gebruiken worden sommige lakjes bij mij te dik, waardoor het niet meer mooi lakt. Ik heb hier ooit van het merk p2 een product voor gekocht bij DM. Je gooit dan een paar druppels in het potje nagellak waardoor het weer dunner wordt.