Show je nagels #2

Neee, dat kan ik niet! De nagelstyliste haha

1 like

Ik heb een mooie set bij yinger gekocht en die hebben veel leuke kleurtjes!

Niet de beste foto eigenlijk. Maar een Venalisa kleurtje met uitgroei, als bewijs dat het echt mega goed blijft zitten!

10 likes

Dank je wel :smiley:

The gelbottle biab #18
Heel blij mee! Lakt eigenlijk als een normale gellak, veel minder dik dan bv de builder van kikilondon.

17 likes

Welke stappen doe je dan? Sorry #gellaknoob, en bestaat dat dan ook in andere kleuren? Ik ga vandaag een set kopen, wil dan alles in één keer bestellen.

Als eerste laag gebruik ik een primer (optioneel) daarna moet je een of twee lagen basecoat (kan van elk merk) daarna gebruik je de biab van in dit geval thegelbottle en dan kun je kiezen of je die kleur laat of je kunt er nog een andere gel nagellak overheen doen. Dan gebruik je de biab als een extra versteviging. Maar er zijn zoveel mooie (nude) kleuren van de biab van thegelbottle dat ik dat niet nodig vind.

Van te voren nagels schoonmaken, mooi stylen en nagelriemen terugduwen.

1 like

Best tevreden voor de eerste keer zelf proberen!

19 likes

Voor het eerst zelf gelnagellak opgedaan! Kleur is PG 307 Maroon Purple, matcht lekker met het tapijt in de lift.

24 likes

Ziet er goed uit!
Je wordt trouwens vanzelf steeds sneller. Ik had eerst ook uren nodig, maar nu ben ik binnen een uurtje ongeveer klaar als ik vanaf nul begin. Refill is sowieso sneller

1 like

Vintage white van kikilondon

16 likes

5 likes

Aah die heb ik nu ook op!

1 like

13 likes

Essie bikini so teeny

19 likes

Kiki London blue navy en diamonds

29 likes

De kleur is iets meer nude in 't echt

36 likes

Gellak erafgehaald, nu hema nagelverharder erop. Als het goed is komen ma of di m’n nieuwe Kiki lakjes binnen :biggrin:

9 likes

Ja dat kan! :grin:

Ik doe daarna soms nog een keer die ultra shine eroverheen dan lijkt het gewoon gel zegmaar. Of juist niet zodat de basis gel is maar de kleur erop er zo af kan, maar ik wissel soms ook om de 2 dagen van kleur omdat ik nooit kan kiezen hahah

1 like

Creamy Vanilla Fudge van Yinger :heart_eyes:

18 likes