Lidl, €13,40
Ga zo weer naar de AH voor de rest. Echt stom dat ik dat doe
Waarom stom😅
Kost me zoveel tijd! Want ik kan niet normaal door een supermarkt lopen. Ik ben altijd een uur binnen (kijken naar nieuwe dingen enz) ookal hoef ik maar 3 dingen
Dat is waar
Ik heb laatst dit gegeten https://anjasfoodblog.nl/2015/07/16/bloemkool-uit-de-oven-met-tomaten-en-kaas/
Met aardappeltjes en dat was echt niet saai zonder vlees.
Ik haal bijna al mn recepten van pinterest tegenwoordig
Oei dat klinkt lekker! Bedankt voor de tip, ga ik snel een keer uitproberen. Ik ben nu ook druk bezig met recepten pinnen maar heb het idee dat ik veel hetzelfde tegenkom.
Ik weet niet of dit het goede topic is maar verkoopt J.umbo koortsthermostaten voor in het oor? Ik kan het nergens vinden op internet.
Edit: het antwoord heb ik al, ze verkopen het niet.
Die koekjes zijn lekker
Ik ontdek dit topic net, wat heerlijk om doorheen te scrollen! Er is ook niets leukers dan kijken wat anderen op de band legen in de supermarkt wat mij betreft. Ik zie veel vleesvervangers waarvoor hoera!
Die crackers van Marqt zijn echt mijn leven. Welke Marqt was je?
Ja ik eet ze ook droog! Ik werk bij Marqt Utrechtsestraat
Lekker dubbelop korting op een paar dingen, aangezien alle a-merk vleesvervangers ook in de bonus zijn bij de AH. 22,50 afgerekend.
Nee dat vind ik gezellig!! Ik ben heel erg fan van de oude kaas salade, het appel gember sap en de sake paddestoelen salade Verder alle dipjes bij de kaas! Rode uiendip, vijgenspread, cranberrydip.
Nul uren contract dus parttime. DM maar als je een keer die kant op komt
Hier word ik blij van
Hahah snap ik! Ik was er gister ook niet dus no worries. Wel chill dat de paddenstoelen bevielen