Lidl, 37 euro
Heb je die bruschetta van de lidl al vaker gehad? Ik vond m tegenvallen…
11,90 bij Albert Heijn. Ik ga chocolade pindakaas (Reeses cups idee) bars maken voor mijn schoonmoeder. Ik verwacht binnenkort een persoonlijke bonus op de poedersuiker aangezien het de 3e is in 4 weken die ik heb gekocht.
Mijn vriend had die pizza al een keer gehad, en wilde die graag weer. Maar hij vond ‘m vies :’)
Ben ik niet de enige😅 vond het beleg echt waterig en erg overheersend naar tomaat smaken😅
Speciaal voor jullie een keer alles uitgestald.
Weekboodschappen. Alleen nog brood, en wat groenten/fruit halen van de week.
Wij wisten niet wat we moesten eten maar door jou gaan we vanavond sate en patatjes eten haha thanks!
Haha, das best een goed idee.
Smakelijk!
Ja precies! Tijdens het eten vraag ik me ook af of ik de verpakking in mijn mond heb of het broodje.
Vies lekker
Geen foto maar ik kocht net een doos met Mars ijsjes en heb er drie gegeten
Snap ik wel, ik zou zo’n doos in 1x leeg kunnen eten. Zo lekker
Ik heb de rest achterin de vriezer verstopt voor vanavond
Lijken die kroketburgers op een McKroket?
Ik zet hem op mijn lijstje!
Ik vind het opvallend hoe weinig vlees er bij alle boodschappen voorbij komt! Vind ik heerlijk om te zien haha.
Ik ben zelf al 12 jaar vegetariër maar ben gek op vleesvervangers en wil graag minderen hiermee, ik eet het zowat dagelijks. Ik ben op zoek naar lekkere vega recepten zonder vleesvervangers, wie heeft er tips?!
Wat voor soort maaltijden maak je meestal? Een AVG-achtige maaltijd zonder vleesvervanger vind ik ook lastig, maar in sauzen zoals pastasaus of curry doe ik gewoon m’n normale recepten maar met meer groenten of peulvruchten
We eten regelmatig AVG maar ik doe bv bij pasta’s vaak “gehakt” of “spekjes” erbij, bij lasagne ook, bij nasi, bami, etc van die quornstukjes. Dit vooral omdat mijn vriend een echte vleeseter is en bij dit soort dingen per se vleesvervangers erin wil omdat ie het anders saai vindt.
Had laatst wel een lekkere groentelasagne met spinazie en mozzarella gemaakt, deze viel bij hem wel in de smaak! Ik wil dus wat meer van dit soort lekkere gerechten omdat het mij ook niet heel goed lijkt om elke dag vleesvervangers te eten. Zal ook genoeg troep inzitten denk ik?
Curry’s zijn ook heel lekker en goed te maken zonder vlees. Dan kun je er altijd nog iets als naambrood oid bij doen, net wat je lekker vindt.