Ik wil bestellen bij de hennes maar nou is er technische storing, wat een ellende. Zodra de bestelling is gelukt ga ik even delen
Ben benieuwd
Leuk!!! Dankje
Super leuk!
Aangezien de Hennes denk ik niet gaat lukken voor morgen post ik maar alvast de tas die ik van de week op vakantie heb gekocht. Zou normaal nooit voor roze kiezen, maar ben heel blij met deze voor de zomert!
Ik heb ook die bodylotion weer gekocht, je ziet echt zo snel resultaat he? Heb t alleen niet goed uitgesmeerd op mijn bovenarm dus nu zie je een hele gekke overgang van wit naar bruin oeps
De donkere! Gisteren bij de opening van Sostrene Grene in Antwerpen (weet nu ook eindelijk hoe je het uitspreekt).
Nu nog een Monstera Adansonii voor er in
@Who Echt mooi! nu wil ik er ook een. Die plant trouwens ook
@Koffiebroodje Ray Ban is altijd goed
Omg die zijn zooooo leuk!! En goede reviews ook, kheb hetzelfde idee van h&m van stof maar die lopen kut. Super jammer dat je alleen met paypal kan betalen :(
Lekker random die banaan er bij
Waar heb je het jurkje vandaan?
Van zara! Het is een soort jumpsuit, dus er zit een broekje onder zodat alles bedekt blijft als het waait of of als je bukt
alleen dan net in een andere kleur, mijn accenten zijn lichtblauw. Al 3x gefietst in een week, ben trots op mezelf
@Namorada waarvan zijn die laatste schoentjes?! MUST HAVE
HAHAHAHAH die wordt gespond door LIV toch. I’m just a fatty trying to excercise XD