Show je laatste aankopen

Deze sandaaltjes

Ik wilde deze ook heel graag houden omdat ik ze zo leuk vind maar het stond gewoon niet bij me :sob:

3 likes

image

4 likes

Deze jurk vandaag gekocht :nerd_face:

22 likes

Leuk! Van de Mango? Daar heb ik zoiets zien hangen maar volgens mij in andere kleuren…

Yes hij is van Mango!

Ze hebben ook een soortgelijke jurk in lichtblauw met wit.

die jurk doet me zo erg hieraan denken:

6 likes

Kutzooi ik ben jaloers. Had deze ook gepast maar mijn poten waren te kort.

Ik heb deze plant gisteren (wel een slagje kleiner) bij de Dille&Kamille gezien.

1 like

Oeps naar aanleiding van deze post, mijn derde bikini deze maand gekocht. Oké nu echt even geen meer dit jaar

1 like

Over bikini’s gesproken,
Hebben jullie tips?

Ik heb juist nieuwe nodig en vind het maar lastig. En bestellen is ook vaak lastig want boven en onder heb ik niet dezelfde maat.

Ik hou niet van touwtjes die uit het midden omhoog gaan, en niet van frutseltjes en golvende stofjes over de borsten of in de nek. Eigenlijk van eenvoud dus. Maar wel van goed materiaal.

Of misschien wil ik ook wel een badpak.

1 like

ik heb er ook al veel besteld en weer teruggestuurd, want lastige cupmaat, dus jammer genoeg geen tips. Heb ook nog een badpak op het oog want vind dat toch wat makkelijker met maten. Denk dat het een proces van trail en error zal worden

1 like

https://cdn.aboutstatic.com/file/28509c2e9103aaad776775b5e3e4d005?quality=90&progressive=1&bg=f2f2f2&brightness=0.95&trim=1&width=400&height=400

Voor 50 euro en niet de mooiste adidasjes ever maar voor dit bedrag prima om te dragen op festivals. :stuck_out_tongue:

3 likes

Deze twee! Had dringend nieuw beddengoed nodig en deze zijn zooo leuk.

7 likes

4 likes

Leuk!! Waar van?

Thee (alsof ik nog niet genoeg heb) en stof om op te borduren! (Bij sostrene grene)

Notitieboekjes bij de Hema. Er is 1+1 gratis op alle notitieboekjes als iemand nog nodig heeft

3 likes

Notitieboekjes heb je áltijd nodig :innocent:

3 likes

Gaaf wat is dit en waar komt het vandaan?

Ik heb ook geschilderd in therapie! Echt heerlijk om alles effe los te laten en bezig te zijn met verf. Ik heb wel alle materialen gekocht maar doe er jammer genoeg niks mee. De faalangst die ik niet voelde toen ik in het ziekenhuis was is thuis toch echt te sterk.

1 like