Super leuk! Waar heb je dit laten maken?
Ik heb deze nu in maat 38. Heb normaal 37 maar ook steunzolen en had in de breedte wat extra nodig. Ik ben eerst naar Bever geweest om m’n voeten op te laten meten. Aanrader! Deze is geschikt voor brede voeten.
Wil je laten weten of hij squatproof is?
Welke code heb je gebruikt? Ik zie niks staan op hun website en ik heb ook nog geen mail gehad terwijl ze me normaal kapot spammen
Anders kan ik je die van Even & Odd aanbevelen. Te koop bij Zalando.
Die zijn ook goed betaalbaar. Ik heb wel alleen de zwarte getest op squatproofheid.
Aangezien mijn huidige telefoon ineens begint op te zwellen bij de batterij.
Opzwellen bij de batterij, dat is gevaarlijk :o
Dankje! Ik heb nu m’n eigen en een halve maat groter besteld omdat ik bang was dat de korting zou verdwijnen Als ze niet passen ga ik langs de winkel om te meten en eventueel daar wat uit te zoeken.
CBBF25
je kunt ook de batterij laten vervangen, heb je geen nieuwe telefoon voor nodig op zich (tenzij je een nieuwe wil natuurlijk, maar ik laat zelf sowieso wel een paar keer per telefoon de batterij vervangen als die het niet meer goed doet en dan kan ie weer een jaar vooruit)
Weet ik, daarom ook een nieuwe gekocht
@kali het was een toestel van max €120 om dan een nieuwe batterij te doen na ruim twee jaar is me niet waard. Ook vanwege de updates etc die uiteindelijk niet meer kunnen draaien erop.
Ik kocht deze en naast dat ze heerlijk zitten besef ik mij dat het bijna 1-op-1 de schoenen zijn die mijn oude vader zijn hele leven droeg. Hij kocht gewoon steeds opnieuw dit soort klompen.
Mijn pa en ik hebben deze in het grijs
Heeft iemand hier wel eens iets (bv een jas) gekocht van het merk Naf Naf? Hoe klein of groot valt dat? Net als de H&M bv? Ik wil deze jas
Ik heb een jurk van Nafnaf en die valt gewoon zoals mijn normale maten
Echt mooi! Mijn jurkje van nafnaf valt ook normaal. Jassen zijn natuurlijk wel altijd lastig.