€45 nu bij bol!
Ik wil misschien deze steelstofzuiger kopen, zijn de mensen die deze een tijdje terug hadden aangeschaft er nog steeds tevreden over?
Ik ben er nog steeds heel blij mee! Als ik goed kijk is dit een AEG. Ik heb hem denk ik 2 jaar en doet het nog steeds goed!
Kunt het beter even in het huishoud topic terug lezen of daar vragen. Daar gaat het regelmatig over draadloze stofzuigers.
Ik heb deze ook en het is echt een top ding! Pak hem veel sneller omdat hij fijn werkt!
Philips keukenmachine. Eens kijken of we hem vaker dan 5x gaan gebruiken Het lijkt me echt zo’n ding wat mensen alleen vers na de aankoop gebruiken.
In de aanbieding via PHILIPS HR7530/10 kopen? | MediaMarkt
Edit oeps had de verkeerde
Enige Black Friday deal waar ik gebruik van maak hehe, 3 flessen voor een 10tje.
Haha ik kreeg error want ik zie er 4. Maar chill!
Haha ja had nog 1 over met nog een restje. Mooi moment deze aanbieding want heb nog precies genoeg voor 1 was in die fles.
Oh dit stuur ik ff door naar mn broer (zodat ik kan spelen ssssht )
Ik zit eraan te denken om deze ook te kopen, maar twijfel een beetje over de maat. Heb jij gewoon je eigen maat genomen of groter/kleiner? Ik heb Vans in maat 40 en Nikes in maat 41. Het beste is even passen natuurlijk.
Pakketje was gisteren aangekomen, ik heb vandaag voor het eerst die crème gebruikt en ik ben fan! Het is een groene crème die beige wordt als je ze uitsmeert. Beetje lastig om uit te leggen, het zit tussen een dagcrème en heel lichte foundation in vind ik. Het bedekt de rode ‘‘vlekken’’ op mijn wangen en neus redelijk goed zonder dat het er onnatuurlijk (1 beige blur ofzo) uit ziet. Ideaal om rode kleur een beetje te corrigeren zonder direct naar foundation te grijpen.
Ik heb hem laatst besteld, stofzuig nog steeds elke dag Prima ding!!
Heel tevreden mee!
Wij hebben zo’n ding van moulinex en gebruiken m heel graag. Lekker makkelijk komkommer in plakjes of wortel raspen als we friet eten! En coleslaw maken! Superblij ermee. En maar 1 base op t aanrecht, want de blender gebruik ik bijna elke dag.