Show je laatste aankopen #8

Mwa heel teleurstellend vond ik het niet want ik ging er blanco in. Die van Toeps vind ik wel goed. Maar dat vind ik niet zo gek want met haar heb ik meer raakvlakken. Vrouw, normaal tot hoge intelligentie en creatief.

Het autisme spectrum is zo groot op dit moment, dat ik het lastig vind om iets aan te raden. Iedere autist is net weer een beetje anders waardoor er geen perfect boek is. Bijvoorbeeld, ik heb geen last van om iemand recht in de ogen te kijken. Het kost mij geen energie en het voelt niet uitputtend. Terwijl de meeste autisten liever niet in je ogen kijken en anders naar je wenkbrauwen staren.

Dus ik zou vooral ervaringsboeken lezen, naast theoretische boeken over autisme. Zou ook even rondneuzen op de blog https://a-typist.nl/

2 likes

Probeerde het niet af te zeiken, maar mijn excuses als het zo overkwam. Ik had het puur over de presentatie en daar ging het inderdaad over overprikkeling. Maar omdat ik haarfijn doorheb wat mijn triggers zijn, categoriseerde ik dat in uitgekauwde informatie

Daarnaast was de presentatie meer voor begeleiders en ouders, dus waren de voorbeelden niet zo gek. Maar niet voor mij bedoeld

En dat het voor mij niks is, betekent het niet dat het dikke onzin is. Jij haalt er wat uit, dat is het belangrijkst. Daarnaast kent je begeleiding je goed genoeg om te weten welke dingen ze kunnen skippen en wat waardevol is. Alleen maar goed.

Jij bent echt niet stom en het spijt mij dat ik je zo liet voelen. Dat was echt niet mijn bedoeling, sorry daarvoor

2 likes

Favo bh’s - Zalando, 30% korting

Zalando, 50% korting

Paula’s Choice 20% korting

7 likes

afbeelding

50% bij wehkamp

9 likes

Waar zijn deze laarzen van?

Vroeg verjaardagscadeau van mijn vriend omdat mijn oude MacBook Pro het begint te begeven.

Heb nu even niet het budget om het te kopen dus vriend heeft het grotendeels betaald en ik mag aankomende paar maanden minder dan de helft terugbetalen. Was echt aan het springen als een kind toen hij me verraste :heart:

36 likes

Sacha als ik me niet vergis

Eigen aankopen van vrijdag

(Onder andere, heb wbt boeken een gat in mijn hand). Heb m bijna uit, wát een goed boek. Dikke tip

Oh en edit: wat ze ook benoemt over het boek Nice girls don’t get the corner office - ONZIN want het ligt níet aan de vrouw en hoe zij zich al dan niet of wel gedraagt

22 likes

Sacha idd!

1 like

Ik vond alleen de kinderversie van Toeps’ boek fijn, omdat een professional eraan meewerkte en er meerdere ervaringen gedeeld werden. Miss ook een tip @pastelzwart , want ze komen ook met tips voor verschillende kanten van het spectrum.

4 likes

Nieuwste aankoop voor in huis. Met 10% Black Friday korting :blush: Deze specifieke uitvoering helaas nog nergens in het echt kunnen bewonderen, dus hopelijk is hij in het echt net zo mooi als in mijn hoofd.

34 likes

Plus wit

24 likes

Wat ga je maken? :grinning:

2 likes

Kaartjes voor Soldaat van Oranje, plus diner en hotelovernachting, samen met mijn beste vriendin :star_struck:

11 likes

Eerste aankoop (x4 en 2 zonder armleuning) voor in ons nieuwe huis :heart_eyes:

60 likes

Deken!

2 likes

Van het tafelkleed ga ik een jasje maken.

48 likes

Zoveel mooie dingen :heart_eyes:

4 likes

Mooi! Waar zijn ze van?

Nice!! :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Die jas :heart_eyes:

8 likes