Haha ja lekker roze heerlijk.
De jas is van ONLY
Haha ja lekker roze heerlijk.
De jas is van ONLY
Pas nog naar Florida geweest maar ok. Ik ben niet eens echt Disney fan maar mijn 2 vriendinnen die ver weg wonen wel en als ze op bezoek zijn vind ik het wel gezellig om mee te gaan
Ohhh, memories! Ik ben hier op vakantie geweest toen ik 5 was en vol in mân Disneyfase zat. Heb er nog steeds mooie herinneringen aan.
@soleado Ik heb de broek ook en ik voel me aan de ene kant echt weer 16, maar hij is wel mooi hoog in de taille en strakker om de billen (bij mij dan), dus niet zo heftig baggy als de Overseas van vroeger. Ik heb hem wel een boordje ingekort en ik ben 1.67 (broek in maat 31, vind 'm smal vallen bij de taille)
Ik ben precies even lang haha. Ik ga hem bestellen en evt kijken of hij ingekort moet worden!
Ik was op zoek naar een zwarte mantel, maar ik kwam
in mijn zoektocht deze groene mantel tegen. Hij is zoveel mooier in het echt.
En dit jurkje van de mango. Ik snap de maten bij de Mango niet. Ik had een mantel besteld en dit jurkje. De mantel in maat S was echt te klein, en het jurkje in maar S was te ruim.
Tweedehands via marktplaats. Lijkt me handig/interessant voor mân werk.
Beide prachtig! Waar is je jas van?
Hij is van Icode. Ik ken het merk niet maar ik heb hem via Otrium. Hij staat er niet meer op zag ik. Maar als je zoekt op Icode manteau green of vert imperial, dan is ie misschien nog ergens te vinden.
Eerlijk⊠dit gaat je misschien een beetje helpen, maar probeer je niet vast te klampen aan de informatie. Zeker omdat het boek uit 2009 komt is het eigenlijk al gedateerd + de bronnen zijn redelijk oud
Ja, zoiets had ik wel verwacht. Goed dat je het zegt! Ik zie het ook meer als aanvulling van wat ik al weet. Een cliĂ«nt die ik begeleid heeft het wel vaak over puzzelstukjes en ik denk dat hij het hiervan heeft. Het lijkt me handig om te weten wat hij dan precies bedoelt. Maar ik ga jouw aanvulling wel in mân achterhoofd houden. Bedankt
Puzzelstukjes⊠oh lord hahaha
Haha oh ooh. Nou ja, ik ga het zien. Als het niks is, is het ook niet zo erg.
Deze net besteld nadat ik hem in dit topic had gezien. Nog nooit zoân dure jurk gekocht haha dus ik houd hem alleen als hij echt hĂ©Ă©l mooi staat
@pastelzwart weet niet wat voor werk je doet maar ik werkte met mensen met een verstandelijke beperking en soms autisme en voor die doelgroep was het toen wel een fijne methode!
Ik denk dat het veel is dat je al weet, tenminste als je een beetje van autisme weet. Ik ben naar een presentatie van Geef mij de vijf geweest, op aanraden van mijn schoonzusje. Nou, het was redelijk uitgekauwde informatie en vooral toegepast op kinderen of mensen met een lage intelligentie.
Dat is precies de doelgroep waar ik mee werk, dus dat komt goed uit. Ben erg benieuwd. Een collega is ooit naar zoân bijeenkomst geweest en heeft daar wel wat dingen uitgehaald die ze kon inzetten bij Ă©Ă©n van onze cliĂ«nten.
@Schaakmat ah ja, ik snap dat dat dan wat tegenvalt als je hoopt er wat uit te kunnen halen voor jezelf. Is er een ander boek of methode waar je je meer in kunt vinden? Ik wil graag bijleren, maar ben nog een beetje zoekende. Ik heb laatst wel het boek van Toeps geluisterd en vond dat wel goeie. Heb die ook aangeraden aan mân collegaâs (hoop niet dat jij het dan een super slecht boek vindt haha).
Het verschilt zo erg per persoon. Ik heb geen lage intelligentie (denk ik) maar begeleiding werkt soms wel met Geef me de 5.
Overprikkeling, overvraging speelt daar allemaal een rol in.
Veel word geskipt wat niet bij me past etc. Begeleiding werkt met meer dan 1 theorie.
Ik snap dus niet geheel waarom het zo word afgezeken want ik heb er wel wat aan of ik ben gewoon echt stom
Nee joh, je bent echt niet stom! Denk gewoon dat het heel erg per persoon verschilt wat fijn is en wat niet.