Show je laatste aankopen #8

Dit wilde ik ook zeggen wat is deze french manicure

3 likes

Niet in het echt kunnen bekijken, dus ik ben heel benieuwd wat ik ervan ga vinden. Wil misschien wel kijken voor andere pootjes eronder.

27 likes

7 likes

Van Monki

8 likes

Fantastisch!! Een heerlijke warme kwalitatieve jas! Knielengte en niet zo enorm als al die andere jassen. Helemaal blij mee. Die andere was ook mooi maar wat langer (te lang voor mij) en meer paars (als ik de foto terugkijk zoals afgebeeld maar had zelf meer bordeaux in gedachten)

1 like

Eindelijk mooie simpele zwarte laarzen, lekker meedoen met de trend haha. Ze zitten ook mooi strak bij mijn kuiten. Ze zijn van Raid via Zalando.

56 likes

15 likes

@Quattroformaggi @Bergamot @pineapple @Daria

Op de kleren van Sugarhill Brighton incl die jumpsuit zit nu 20-50% korting. Ik heb Zalando gemaild en het verschil krijg ik terug! Gezien ik best veel had besteld van ze scheelt het mij 120 eu :grinning:

25 likes

Oow thanks, ik ga gelijk mailen! Netjes dat ze het zo oplossen.

4 likes

Heel mooi!

3 likes

Ja! Maar ook deels over de gabberscene

1 like

Dank je! Ik ga ze meteen mailen!

1 like

Gisteravond ging ik proberen batterijen te vervangen van mijn hardloopverlichting hesje, sloop ik dus de boel. Vanmorgen met lichtarmband gelopen maar voel me dan echt niet zichtbaar. (Dan ben je ook slecht zichtbaar, maar was gelukkig vroeg dus nog bijna niemand buiten). Anyway, nieuwe hesje dit keer met usb oplader. Beter is die snel binnen want the road is calling.
(Goed verhaal, lekker kort. Ps: verlichting als buitensporter of deelnemer aan verkeer is kei belangrijk)

46 likes

Ah ik heb ook zo’n soort hesje waarvan ik denk dat ik in theorie de batterij zou kunnen vervangen want ik zie het batterijtje zitten, maar ik kreeg m er niet uit toen ik het laatst even probeerde. Zo zonde om dan weer een nieuwe te moeten kopen hè eigenlijk

1 like

Ja, lekker bagger kwaliteit. Maar trok ook ding half stuk met vervangen dus was blijkbaar goedkope meuk? Maar ze zien er allemaal zelfde uit.
En nu ik veel vroeg in ochtend loop, is het gewoon noodzaak. En stomme uitgave (maarja als je word aangereden is het die paar tientjes geweest die je wou besparen!!).

4 likes

Fitbit Charge 5, als zetje in de rug om dagelijks net wat actiever te zijn (ja echt haha). Eerste indruk is tot nu toe goed!

22 likes

Wat een goed ding, ik ken dit helemaal niet!

3 likes

Ik als regelmatige fietser ben blij met jouw aankoop. Ik vind het nog steeds knap dat ik nog geen jogger ‘s avonds heb aangereden

7 likes

Ja, stoor me als ik fiets (of als bijrijder in de auto) zo aan hardlopers zonder licht en geheel in zwart ook nog. Of een armbandlicht die bijna op is en maar 1 arm. Hoeveel is je eigen leven je waard?
Ik denk dat die mensen wel weten hoe onveilig ze bezig zijn maar denken niet kwetsbaar te zijn want “ik loop alleen op fietspad” ofzo.
Trainer heeft het er hier echt ingehammerd: wees zichtbaar! (En mensen gaan weigeren tot ze lampjes meehebben want lampjes kosten niet de hoofdprijs en veiligheid staat voorop)
Deze hesjes zijn het prettigst qua dragen en heel zichtbaar op grote afstand.

4 likes

14 likes