Show je laatste aankopen #8

2,5 is een vrij normale marge in de kledingsector, of toch bij een bedrijf waar ik stage heb gedaan.

image

Preorder voor het nieuwe kookboek van Tieghan Gerard (Half Baked Harvest). :star_struck:

21 likes

Aah zij maakt altijd zulke lekkere dingen! Al meerdere recepten geprobeerd en het is nog nooit tegengevallen! Goede keuze!

Hier ook een boek besteld!

9 likes

11 likes

Hier ook een kookboek!

Zo’n leuk mens ook zij en ik kook (nog) niet zo vaak Aziatisch maar hier werd ik zo enthousiast van :star_struck:

14 likes

Oh dit lijkt me ook een leuk boek! Ik heb hem op m’n lijstje gezet. Ik wilde laatst al een kookboek kopen, maar zag toen veel boeken met niet-vega recepten en dat heb ik liever niet. Daarna heb ik niet meer gezocht haha. Vind de foto’s van deze ook mooi (voor wat ik kon zien uit het inkijkexemplaar op bol).

2 likes

Ja een vriendin van me had al de “gewone” versie hiervan en daar had ik een paar dingen uit geproefd en dat was allemaal super lekker dus toen ze vertelde over de vegetarische editie was ik om :heart:
En er is natuurlijk een bepaalde basis qua ingrediënten maar het is allemaal heel toegankelijk ook!

2 likes

Voor een concert met mijn koor:

Via Vinted.

14 likes

Azië van Meera Sodha is dan ook een aanrader!

1 like

Oehh ja, deze staat op m’n lijstje voor kerst. Uit haar eerste boek kook ik best vaak, dus dit lijkt me een goede toevoeging!

2 likes

Dankje! Heb die ook meteen even bekeken en ziet er goed uit. Maar wat een prijsverschil tussen de Engelse en de Nederlandse versie :frowning_face_with_open_mouth: Gewoon een keer zo duur.

2 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: opaaaaa
is dit een biografie?

Nog een print deze via Anna + Nina
image

Intratuin

17 likes

Hallo wanneer komt er nou een volledige house tour?! :drooling_face:

3 likes

Voor de kerst. Aankomend weekend komt de rest van de bank en begin december nog wat andere zaken. :slight_smile:

6 likes

Deze 3 armbandjes, in het zilver.

16 likes

Cute. Waarvan?

1 like

Flawed!

1 like

hele mooie armbandjes! Schrok alleen ff van die nagels hahaha sorry

17 likes

Ha ja alsof ze heel ver van het nagelbed zijn losgeraakt!

3 likes