Show je laatste aankopen #7

11 likes

Hele mooie stof, mooier dan op deze foto en yolo toch gewoon weer in bikini ooit deze zomer

31 likes

Waar zijn die jurk en het broekje van?:heart_eyes:

1 like

Deze wist ik toevallig, omdat ik hem gisteren besteld heb :laughing:

3 likes

@Blush
Trouwens die zwarte versie van de jurk (H&M) is wel super! wil nog een riempje halen ergens.
M’n gouden oorbellen in, leuke schoenen aan en dan cocktails drinken. :ok_hand:t3:

2 likes

Goed om te weten, ik zou sws al voor de zwarte zijn gegaan :joy::black_heart:

1 like

Maat weer beschikbaar, naar aanleiding van @Xigua, vond de kleur zo op de site ook heel mooi! Heel benieuwd. Had helaas geen tips voor je, ik heb nog nooit zo’n culotte besteld namelijk haha.

Ik kan wel een foto maken van de kleur als ie binnen is @Bakkes!

12 likes

Graag, ik ben benieuwd!!

1 like

Hmm ja probleem is dat ik het mooi vind dat het zowat losjes valt maar bij mij zit het aansluitend bij bovenbenen en losjes onderaan, waardoor het niet leuk staat :frown:

Kan een grotere maat niet iets ingenomen worden? Ik noem maar wat hoor haha. Er is kans dat ik hetzelfde probleem heb als jij. 🥲

3 likes

Vroeger deed mn moeder dat wel eens ja! (want had toen ook altijd plek voor 2 bij mn middel maar alsnog aanspannend bij mn bovenbenen in letterlijk elke broek, nu draag ik mom jeans en is dat probleem al wat verholpen) maar voor dit soort stofje wordt dat niet mooi denk ik

2 likes

Dit is de jurk:

En @Foucher hoe dan?? Zijn wij een gesplitste tweeling of zo. Compleet identiek interieur, tuin en kledingkast :joy:

3 likes

image

4 likes

Waar heb je de allstars gevonden? Ik ben er ook naar opzoek maar heb ze nog niet kunnen vinden.

1 like

Nieuw bed + nieuwe lattenbodems voor mijn gewichtige lijf en ook meteen een potenset voor onder de lattenbodems voor extra steun. Nog 3-4 weken een krakend bed.

40 likes

wow wat een mooi bed :heart_eyes:

2 likes

Dankudanku. Het frame is nu in de aanbieding bij swisssense!

1 like

Wow dat ziet er echt uit als een 3.5 persoons op het plaatje! Is het een breed bed?

9 likes

Op de foto zal het wel de uitvoering 180x200 zijn maar ik heb maar 160x200 besteld!

2 likes

Hier, maar zie nu alleen nog 36,5 op voorraad

https://www.stylefile.nl/converse-chuck-taylor-all-star-lift-schoenen-zwart-girls/P.SO42000020003.html#q=converse&start=1