Wat een uitkomst lijkt me dat inderdaad, ik ga ook kijken voor alleen die opzetstukken
Edit: gevonden voor 45 euro…hmmm
Wat een uitkomst lijkt me dat inderdaad, ik ga ook kijken voor alleen die opzetstukken
Edit: gevonden voor 45 euro…hmmm
Ik heb op de dyson site zelf net voor 35euro de 30mm besteld.
Op zich nog wel geld voor opzet stukken maar anders gebruik ik hem niet echt.
@Drawster ik hoop dat ik ze snel binnen heb.
Heb je een link? Ik kan alleen de complete sets vinden in de dyson shop
Ik heb ze ook, had de linkjes nog in m’n favorieten (steeds uitverkocht)
Bedankt! Helaas alleen bezorgen in nederland, en op de duitse dyson site zijn ze dus niet.
Heb jij de 30 of 40 mm en ben je er tevreden mee?
Ah balen. Denk dat ze wel weer terugkomen, goed in de gaten houden.
Ik heb de 30 mm en gebruik de korte helemaal niet meer. Heb niet eens echt lang haar (op m’n schouder) maar vind deze veel fijner. Met de korte heb ik nog wel is dat er haar loslaat van de barrel, dat er geen plek meer is zeg maar. Dat heb je met de langere helemaal niet.
Ik zie dat @Clarity al de links heeeft gestuurd.
Het was wel zoeken op de dyson site.
Jammer dat in Duitsland niet is. Misschien kan je contact opnemen met de klantenservice. Misschien dat die nog iets kan doen.
Ja zal ik doen! Dat is ook mij redenatie, gebruik nu vooral de föhn en borstel en wilde juist voor de krul!
Hoe vind je de kwaliteit van de oorbellen?
Heb net deze besteld, maar twijfel nog een beetje of ze wel bij mij passen haha. Ik wilde eigenlijk een donkergroen paar, maar die waren net uitverkocht en toen heb ik snel voor deze gekozen. Hoop dat deze ook leuk staan
https://www.zalando.nl/nike-performance-plus-legging-black-n1241e1dz-q11.html
Heb 1 andere sportbroek van Nike en die is echt zo fijn. Dus nu een tweede. De andere die ik heb (msmode) zijn aan het lubberen.
Al die google translate vertalingen.