Show je laatste aankopen #7

De broek (mango violeta):

En weer frisse:
Schermafbeelding 2021-06-01 om 09.14.25

12 likes

Nieuwe bikini, van Monki. Hopelijk past het broekje een beetje goed, meestal zijn ze veels te strak.

37 likes

Vakantie in eigen tuin :desert_island:

29 likes

Twee stuks

13 likes

ctm338np-angle-sun

Zonnebril van Charlie Temple

15 likes

Oeh waar is die rok van?

1 like

Van sissy boy. Ik heb hem in de winkel gekocht maar volgens mij is het deze.

2 likes

Oeh zo mooi! Dankje! Valt hij groot of klein of op maat? Voor ik weer verkeerd bestel :flushed:

1 like

Ik zou zeker voor een maatje kleiner gaan. Ik ben momenteel 39 weken zwanger en een xs past gewoon.

2 likes

Dankje!

1 like

Heb je de broek al binnen? Ik zoek zoiets en ben benieuwd hoe deze zit.

Was een discord verwijzing :joy:

1 like

Jaa net! Wel een beetje hoog water (ik ben 1.73), dus 2x omrollen zoals op de foto is wat kort, maar 1x omslaan is prima. Maar zit comfortabel en een luchtig stofje, dus ik houd hem wel!

2 likes

Ik ga de hollister korte forumbroek toch terugsturen (kaartje zat er nog aan)
Heb hem vanmorgen een uur aangehad en hij kroop zo omhoog in mijn kruis! Als in… de pijpjes frutsen omhoog naar mijn kruis.

Heb je een linkje van t bikinitopje🤩

1 like

Ik heb al eeuwen vinted alleen zodat ik ooit deze blouse (en rok) kan kopen. Vandaag was de dag voor de blouse :sob::heart:

67 likes

Het is deze: https://www.monki.com/en_eur/clothing/swimwear/bikinis/product.triangle-bikini-top-white.0829819005.html

Hij is wel uitverkocht… Maar Monki vult wel veel aan, dus hopelijk hebben ze hem weer snel!

4 likes

Ahhh ik had toen de jumpsuitversie besteld, maar het stond me voor geen meter :sob: Love schaapjes

3 likes

Ah zonde, het is zo’n chill pak (ik heb die ook haha)

11 likes