De broek (mango violeta):
En weer frisse:
Nieuwe bikini, van Monki. Hopelijk past het broekje een beetje goed, meestal zijn ze veels te strak.
Zonnebril van Charlie Temple
Oeh waar is die rok van?
Van sissy boy. Ik heb hem in de winkel gekocht maar volgens mij is het deze.
Oeh zo mooi! Dankje! Valt hij groot of klein of op maat? Voor ik weer verkeerd bestel
Ik zou zeker voor een maatje kleiner gaan. Ik ben momenteel 39 weken zwanger en een xs past gewoon.
Dankje!
Heb je de broek al binnen? Ik zoek zoiets en ben benieuwd hoe deze zit.
Was een discord verwijzing
Jaa net! Wel een beetje hoog water (ik ben 1.73), dus 2x omrollen zoals op de foto is wat kort, maar 1x omslaan is prima. Maar zit comfortabel en een luchtig stofje, dus ik houd hem wel!
Ik ga de hollister korte forumbroek toch terugsturen (kaartje zat er nog aan)
Heb hem vanmorgen een uur aangehad en hij kroop zo omhoog in mijn kruis! Als in… de pijpjes frutsen omhoog naar mijn kruis.
Heb je een linkje van t bikinitopje🤩
Ik heb al eeuwen vinted alleen zodat ik ooit deze blouse (en rok) kan kopen. Vandaag was de dag voor de blouse
Het is deze: https://www.monki.com/en_eur/clothing/swimwear/bikinis/product.triangle-bikini-top-white.0829819005.html
Hij is wel uitverkocht… Maar Monki vult wel veel aan, dus hopelijk hebben ze hem weer snel!
Ahhh ik had toen de jumpsuitversie besteld, maar het stond me voor geen meter Love schaapjes
Ah zonde, het is zo’n chill pak (ik heb die ook haha)