Show je laatste aankopen #7

M’n broer heeft een apparaatje waar je de bril in kunt doen en dan water erbij en met trillingen oid wordt die dan gepoetst. Werkt wel, kostte kennelijk een paar tientjes ergens? Weet alleen niet waar hij het heeft gekocht :upside_down_face:

2 likes

wow dat is wel next leven bril poetsen.

2 likes

Ik vind nog altijd dat een versgewassen theedoek het beste poetst

1 like

Da’s een ultrasone reiniger! @SoonSoonThings
Ook handig voor zilveren of gouden juwelen trouwens.

2 likes

Good to know!!! Dan moet ik ‘m misschien ook maar eens aanschaffen voor de kettingen die ik 24/7 draag en ongetwijfeld vol zitten met mijn huidsmeer :rofl:

Mega goede zitplekken! Nu nog een jaar wachten haha

22 likes

afbeelding

11 likes

Koop dit fantastische badpak (oke wel zwart/wit)

18 likes

Omg ik ga meteen kijken voor tickets

waarvan is die zebra leggings? Die vind ik echt heel cool

2 likes

Ik heb ze wel in de pre-sale, de gewone verkoop begint vrijdag pas

1 like

Ohhh zo jammer dat het zwart wit is anders had ik 'm meteen besteld!! Super leuk ding.

Krijg net een mail van de bijenkorf dat er sale is. Zie ik dat het badpakje nu 30% korting heeft en de zwembroek 20%. In de chat zei de medewerker dat ze helaas niet verrekenen dus dat ik helaas terug moet sturen en opnieuw moet bestellen. Ja hallo, lekker omslachtig weer.

1 like

Pakketje is net binnengekomen, maar de vanilla & anise parfum ontbreekt. Meteen de klantenservice gebeld. Nu moet ik dus foto’s van mijn pakketje sturen, krijg ik als het goed is mijn geld terug voor die parfum en moet ik hem opnieuw bestellen. Bah, zoveel moeite 🥲

Omg zie nu dit!!!

Ze hebben hem gewoon in blauw/wit

20 likes

Omg thanks ik heb 'm besteld :heart_eyes:

5 likes

Van de hunkemöller

2 dezelfde van Calvin Klein die bij bh’s passen die ik al heb
sl2.PNG sl.PNG

14 likes

Schermafbeelding 2021-05-26 152501

Ook ik heb dit broekje besteld, stelletje influencers.

14 likes

Wel opletten mocht je een ultrasoon poets apparaatje aanschaffen: werkt erg goed, heb het zelf ook gebruikt.
Maar gebruik enkel water en geen detergent oid, dan wordt het ook schoon
Mn vriend heeft mn bril er een keer ingedaan met afwaszeep en de coating van mn glazen was er aan, heb er uiteindelijk nieuwe moeten kopen omdat dat lastig was bij zon inval!
@mikselke

4 likes

Ik blijf gewoon warm water en een doekje gebruiken. werkt ook prima!

2 likes

Lofff de stoel!!! Waar komt ie vandaan?

2 likes