Show je laatste aankopen #7

Ik word hier echt onredelijk enthousiast van! :joy::rofl::sweat_smile::slightly_smiling_face::neutral_face::cry::cold_sweat::sob: (ook in die volgorde)

3 likes

Wil je laten weten of het wat is?

1 like

Ik vind het tot nu toe wel echt tof. Ziet er sowieso heel mooi uit (ben ik een sucker voor haha) en het is echt een 8-weekse cursus. Ze vragen wel tijdsinvestering maar dat is voor mij nu geen probleem. Zitten ook geluidsbestanden van meditaties bij en merk dat ik er al veel mee doe in m’n dagelijkse leven.

Sidenote: ik ben wel langdurig ziek dus heb nu ook wel veel tijd en ruimte hiervoor

Stoel van Goossens, rest loods 5

24 likes

Ik vind deze zo prachtig dat ik er ook aan zit te denken deze te kopen. Heb jij hem al in huis? Ben heel benieuwd hoe de kleuren in het echt zijn.

En moet jij er ook wat van afsnijden aan de boven- en/of onderkant? Ben benieuwd of je denkt dat het dan qua print nog mooi blijft.

Yes heb hem al hangen! En van bovenkant hadden we er 20 cm af gehaald. Onze muren zijn 265 cm hoog. Ik stuur je ff een foto!

Oohh wat mooiπŸ€— misschien wel iets voor op de babykamer van ons meisje. (Of gewoon in de woonkamer)

1 like

Asos

20 likes

Dat shirt is typisch iets voor jou! :heart:

1 like

Via Vinted

14 likes

Ik doe gewoon poessie want ik ben niet tijger.
PS in zwart was het shirt perfect geweest.

3 likes

Jaaa is ook superleuk voor babykamer!

Want ik had nog niet genoeg boeken πŸ₯²

23 likes

Twee grote elektrische rolluiken voor de slaapkamers. Heerlijk donker en hopelijk ook koel in de zomer.

18 likes

Heb al even gespeeld en voel een verslaving opkomen :heart_eyes:

35 likes

Dit bestaat niet, dus :slight_smile:

2 likes

one of us, one of us

5 likes

35 likes

Oeh dat groene jasje is echt heel leuk! Waar issie van?

1 like

Da’s deze:

https://www.zalando.nl/pullandbear-mit-taschen-vorne-korte-jassen-khaki-puc21u08q-n11.html

1 like