Show je laatste aankopen #7

Nieuwe jeans waarbij ik hopelijk niet het bovenste knoopje hoef open te doen als ik zit, en die mijn skinny jeans kunnen vervangen zodat Gen Z mij hopelijk accepteert

Met code 20WANT 20% korting op alles bij Asos trouwens

24 likes

Oh wat is ie mini! Maar denk dat de verf heel lang mee gaat. Ben er heel blij mee.

afbeelding

Zin om m’n gezicht te verwennen

18 likes

Nee ik las dit weekend dat gen Z ons helemaal niet mag en dat ligt niet aan onze kleding maar aan onze memes en hoe we hashtags gebruiken :pleading_face:

20 likes

Waar heb je besteld? Ik ben inmiddels ook wel benieuwd naar onder andere die toner haha

1 like

Ja we gebruiken ook de verkeerde smileys en irritante memes idd! Maar ik heb mijn haar al in een middenscheiding gedaan ipv zijscheiding, en nu met deze broeken blend ik vast in!

5 likes

zijn we nu al boomers? jeetje.

14 likes

Nee erger, millennials
Al zit ik qua geboortejaar gelukkig net op het randje

Dat begrijp ik. maar worden wij millenials nu al behandeld hoe wij boomers behandelen. dus zijn wij in hun ogen boomers.

Ik vind de broeken trouwens tof. kan zo een niet echt vinden in plus. tenminste, niet wat we me aanstaat!!!

4 likes

Ja shit, ik heb nu net na jaren mijn middenscheiding aangepast naar een zijscheiding nu ben ik gewoon afgeschreven dus. :cry:

2 likes

Misschien deze?

1 like

Die had ik gezien inderdaad, maar heb niet het; wauw factor. Vind het er lomper uit zien. De blauwe variant iets minder maar mehg. weet niet. ik doe gewoon weer moeilijk. zoals altijd.

Bij Little Wonderland!

2 likes

Wat mag dan niet meer? Volgens mij is :joy: outdated inmiddels maar de rest ben ik wel benieuwd naar

Skinny jeans :sob:

1 like

Oh daar ben ik het helemaal mee eens, ik doelde op de irritante memes en emojis :joy:(zoals deze)

Even vieren dat mijn neus het na 7 maanden weer begint te doen :cowboy_hat_face:

& setting powder en bronzer van kosas

42 likes

@slurfhondje Ik heb de juiste gekregen :partying_face:

30 likes

Heb deze gelijk ook besteld :heart_eyes:

2 likes

En Gen Z vind ons “cheugy” dat is blijkbaar een nieuw woord wat een soort van hetzelfde is als basic maar niet helemaal.

4 likes