Ah jammer!
Met 20% korting op de Nike website (model heet Nike One, ik leef echt in die leggings)
Windbreaker jas via Vinted, love de kleuren
Heel leuk!
Ik wil dus heel graag langs de winkel om mn bh maat op te laten meten en een mooie bh uit te kiezen daar, zo mooi die bh!! Ik denk dat ik echt de verkeerde maat draag dus zodra ik loon heb ga ik even langs
Dankje ;)! Denk inderdaad een maatje kleiner kan helpen! Anders is het best oversized allemaal.
Mooi! Wat voor stoelen ga je daarbij zetten?
Zij hebben echt prachtige tafels!
Waar is de broek van?
Zara!
Hopelijk een nieuwe fijne joggingsbroek en een nieuw shirtje om in te slapen/chillen (broekje heb ik niet gekocht wat ze aan heeft).
Echt een stomme aankoop, omdat onze na x jaar trouwe dienst onverwacht ons heeft verlaten.
Deze jurk, wel uit mijn comfortzone (want jurk en nauwsluitend) maar verder wel heel chill.
@lovewarrior Bij mij passen ze niet in de vaatwasser, zijn te hoog voor de bovenste korf (en in de onderste staan ze niet steady). Mooie glazen maar dat vind ik wel jammer.
@Karl_Lagerfeld nee, dat niet maar ze zitten op zulke ongelukkige plekken
@Merrow @Hippe_kikker uv - fashions . nl/
@Coco undo in Utrecht! Ik wil het het liefst helemaal weg. Ik heb op mn armen ook littekens en dat behandelen ze ook. Maar eerst zien hoeveel €€€€ zoiets kost
Die jurk
Hele grote en hoge Pax kast met schuifdeuren!
Van binnen veel planken, draadmanden, dozen, een hoog hanggedeelte voor jurken en een lager hanggedeelte voor blouses en jasjes. Echt zin in. Alleen niet in het monteren
Mn vriend heeft er ook 1, dus er komen twee naast elkaar. Drie panelen bamboe en één paneel spiegel
De meeste vaatwassers hebben een verstelbare optie bij de bovenste korf, heb je dat al geprobeerd? Als je de bovenste korf naar buiten schuift, dan moet je even kijken of er aan de zijkanten een plastic schuifje te zien is. Daarmee is hij verstelbaar.
Van welk merk is het jasje?
Pull&bear
Heb ik helaas niet!
Aah balen! Ik wist heel lang niet dat het bestond, maar het is echt een uitkomst.