Beetje late reactie, maar ik ben ook van gas naar inductie gegaan en kon ongeveer de helft van mijn pannen nog gebruiken, en de andere helft niet! Vooral de wat nieuwere pannen werkten nog prima. Dus ik zou gewoon even je pannen uitproberen en dan merk je het gauw genoeg.
verschillende wegwerp oordopjes om uit te proberen
herbruikbare oordopjes
Ik vond die van sleepsoft heel vreemd voelen! Die gingen echt diep, sloten dus wel goed geluid af. Maar kon niet wennen aan dat gevoel. Wat ik je iig af kan raden, mochten deze het allemaal niet zijn haha, is loop. Kreeg steeds insta reclame maar filtert echt weinig geluid!
Bedankt voor de tip! Het is echt lastig om de juiste oordopjes te vinden
Helemaal eens! Ik gebruik gewoon wegwerpers zoals middelste in je tweede rij. Ik hergebruik die ook gewoon tot ik ze vies vind haha #zuinig
@Tobvit en @mikselke mijn man heeft ook een tijdje geklungeld met verschillende oordopjes maar heeft deze uiteindelijk op maat laten maken bij een audicien. Hij zegt dat het echt veel fijner zit, hij slaapt ook op z’n zij maar voelt ze nu bijna niet zitten. Kostte €100 dus is wel een investering, maar dan gaan ze als het goed is ook wel lang mee!
Ik zweer bij deze:
Maar eigenlijk moet ik ze inderdaad een keer op maat laten maken, dan had ik het geld er allang uit gehad.
Die gele rechts op de tweede rij, van de Kruidvat, werken voor mij echt top!
Ik wilde iets moois voor mezelf kopen van m’n belastingteruggave voor m’n verjaardag en ik zocht nog een maxi-jurk. Net zag ik deze en heb ik in 5 minuten besloten dat ik hem neem, normaal denk ik iets langer na over zo’n dure aankoop maar yolo. Nu nog hopen dat ie mooi zit. Van J-lab3l!
Die sleepsoft zijn echt al jaren mijn favoriet. Grappig dat dat zo verschilt per persoon dus @mikselke
Ja ik vind die ook perfect! Maar het luistert (no pun intended) wel nauw met oordopjes dus snap het wel
Die jurk is echt fantastisch
De achterkant is echt heel gaaf
Dit lijkt me zo leuk, maar het is jammer dat mijn vrienden niet into memes zijn
Wooow wat is dat voor tof koffertje/tasje