Ik heb allemaal schaduwplantjes besteld, ik ben heel benieuwd!
Mooie plantjes, hoe heet dat 3e plantje van boven (die roze)?
I blame Corona.
Pre-corona zou ik nooit 51 euro uitgeven aan een pan. Kom aaaaaaan!
Maar hij past bij mijn reeds aangeschafte 4 delige set van dezelfde lijn maar de grootste pan (2,5l) is net te klein voor een goede hoeveelheid soep.
En ohja: geschikt voor alle warmte bronnen en dat is wel handig met het oog op mijn nieuwe huis waar ik over een paar maanden heen verhuis.
Wat mega handig met dat vergiet stukje!
Ruitanemoon
@Beutyschooldropout ik weet niet waar je nu/straks op kookt, maar vaak kan je pannen waarmee je op gas hebt gekookt niet meer gebruiken voor inductie.
He shit! Dat vertelde iemand mij laatst ook al maak ik ben het glad vergeten.
Al snap ik niet helemaal waarom dat zo zou zijn? Tenzij de pan helemaal kromtrekt verandert er toch niets?
Edit;
Ik ben gerustgesteld
Ik gebruik bijna al mijn jaren oude pannen nog die ik op gas heb gebruikt op inductie zonder problemen, zeker met zo’n nieuwe pan zal het wel meevallen.
Oh valt mee dan toch? We hebben laatst een hele berg pannen van m’n schoonouders gekregen om deze reden, dus ging er vanuit dat het zo was.
Ik kon ook al mijn pannen nog houden.
Wat leuk! Waar bestel je dit? Al heb ik juist zonplantjes (denk ik?) nodig voor mn balkon!
Ik vind sprinklr zelf heel fijn! Biologische sterke plantjes en je kunt ook een zonnig balkon pakket kopen als je zelf niet zo goed weet wat je precies wil.
Superleuk! Welk tuincentrum?
Ik pm je even!
Ik kreeg een mail dat ik een gratis dahlia bij een balkonplantenset kreeg, dus heb meteen maar een idiote hoeveelheid plantjes gekocht om mijn lege saaie balkon eindelijk gezellig te maken.
Allemaal planten waar bijen en vlinders dol op zijn.
Zo leuk! Korenbloem is m’n allerlievelingsbloem en in combinatie met margriet (en klaproos) is het helemaal zo schattig. En die dwergframboos en dwergbraam
De Bosrand!