Dit is m’n eerste short. Ik heb wel veel leggings haha. Bij deze editie van de flex hebben ze de naad iets naar achter geplaatst waardoor je geen camel toe meer hebt. Bij leggings vind ik geen front seam het fijnst.
Van de Kruidvat haha!
Had al gehoopt dat ik ook input van de gymshark expert zou krijgen zijn de seamless shorts wel okay?
Ik heb na deze miskopen nooit meer een gymshark short gekocht… dus weet niet hoe de seamless zitten… ze kruipen ook echt ontzettend omhoog bij mij waardoor het me een beetje te bloot word voor in de sportschool
Na 5 jaar een nieuwe bril gekocht, was ook echt nodig want mijn ogen zijn echt enorm achteruit gegaan.
Daarna besloot ik maar om nog meer uit te geven
Gelukkig zit er bij dat tweede paar schoenen niet zo’n spleetje aan de voorkant.
Heh wat bedoel je haha? Alsof het teenschoenen zijn?
JA! Dat. Eeeeeeh.
Ik heb de energy seamless shorts en die vind ik goed zitten
Een blouse van de H&M
En deze niet echt gekocht, maar heeft mijn vriend voor me gemaakt: een moestuintafel
Als ‘’’’ cadeautje ‘’’’ aan mijzelf voor bij m’n nieuwe kamer (ben verhuisd naar een stad vlakbij de zee en wil gewoon echt weer gaan surfen dus hoppa let’s go softtoppen)
Wat lief!
Lekker late to the party. Nu al zin in dinsdag als hij bezorgd wordt!
De vorige twee jurken die ik hier postte waren niets, gelukkig ben ik wel verliefd op deze twee soepjurken
H&M, in de winkel was ie nog in veel maten voor een mooi sale prijsje! (Valt wel heel groot, dit is XS en ik zou makkelijk een vierling in mijn buik kunnen hebben haha)