Show je laatste aankopen #5

JA ben ik weer. maar oke. ik ben heel wat kilo’s afgevallen en de helft van mijn kleding kast is te groot. MsMode heeft stapelkorting 3 artikelen = 30% korting. Dus daar even van geprofiteerd.

Eerste jurkje had ik zelf al gezien online maar twijfelde ik over. Tweede kwam de mevrouw in de winkel mee. Had niet verwacht dat die leuk zou staan, plus ze zei van: in de zomer zou je hem ook als dun jasje kunnen dragen. knoopjes los en touwtje knopen naar achter. Broekje tegen binnen been schuursel. daar ga ik niet meer naar buiten xD

20 likes

Ik wil een rok bestellen en deze foto’s staan erbij, maar dit is toch een hele andere rok of ben ik nou gek? Rok op foto 2 vind ik leuk, maar 1 niet

3 likes

Ik denk dat het wel dezelfde zijn, maar op foto 1 zijn de gouden stippen duidelijker te zien of geaccentueerd. In werkelijkheid zal het goud wat subtieler zijn, zoals op foto 2.

1 like

@HvO ja precies! Die stippen idd en op foto 2 zitten er een soort ruches in de rok en bij 1 niet . Ga hem bestellen, ben benieuwd welke versie ik binnenkrijg hahha

1 like

Haha ik ben ook benieuwd! Ik hoop dat foto 1 gewoon een rare foto is.

1 like

In mijn kringloop waren stonden er 4 enorme bakken met echt duizenden zijden sjaaltjes voor €1. Wil nu graag op het strand flaneren met een sjaaltje in m’n haar.

59 likes

Deze van Toms. Geweldig, ze zitten heerlijk :heart_eyes:

23 likes

Prachtige kleuren combinatie!

1 like

Nieuw kleed. Moet alleen even wachten tot mn vriend thuis is om hem goed te leggen onder de bank enz

33 likes

Tof kleed!! :heart_eyes:

Jurk voor een bruiloft die tóch doorgaat deze zomer

12 likes

18 likes

Een hopelijk heel luchtig zomerdekbed. Ben die plakkerige nachten zat

2 likes

23 likes

Vandaag allemaal tuinaankopen gedaan.

Bij Intratuin maar dan in het zwart: 2x de linker, en 2x de rechter voor aan de schutting

En dit komt in de nis van onze schuur (op 1 poster na):

Wehkamp

Tuinposters Villa Madelief

PT Skittle

15 likes

Leuk! Waar zijn deze van?

Deze omdat hij lijkt op een jasje van isabel marant maar dan 1041 euro goedkoper. ( in t echt minder fel btw haha)

12 likes

Gymshark, tweedehands gymshark en nieuwe lifting schoenen uit de Nike outlet store. Aftellen tot 1 juli!

12 likes

Oeh heb je meer gymshark shorts? Welke zijn aan te raden als je geen cameltoe wil

Flex absoluut absoluut niet doen. En dreamy ook niet want ze zijn echt cameltoe x 100000

1 like