Show je laatste aankopen #5

6 likes

Thanks voor de tip!!!

Heb meteen enkele basics besteld, samen € 50!

Deze skinny heb ik al en die bevalt heel goed dus meteen een reserve-exemplaar. Haat aan broeken shoppen dus een basic zwart modelletje achter de hand kan nooit kwaad.

15 likes

Magazijnverkoop hier in de buurt. Links zijn yoga inspired schoenen van stressless. Rechts van footwear. Beide eigenlijk gekocht als werkschoenen voor de intensieve dagen. 90 euro kwijt totaal :ok_hand:t3:

7 likes

Nieuwe zwarte Fila’s, oude paar was helemaal versleten en kwam deze met dikke korting tegen bij Sidestep!

Allemaal nieuwe boeken voor komende zomer, alle Nora Roberts van Kruidvat en de rest tweedehands via Marktplaats

Zomerbasics van H&M voor 56 euro ipv 85 door cadeaubon, verjaardags- en memberkorting (:

13 likes

Ben klaar voor stedentrips in eigen land. Ook fijn dat ik nu ook gezonde lunch mee kan nemen voor tijdens werk, ipv standaard maaltijd reep of brood met kaas. En dat ik niet weer duur uit lunchen moet onderweg als ik daar geen zin in heb.

3 likes

Love brood met kaas

Voortuin is klaar dus het werd tijd voor een nieuwe deurmat (huidige ligt er nog van toen ik er kwam wonen).
451031a
Nu hopen dat hij echt voor buiten is haha. :joy::see_no_evil:

11 likes

Ik ook, maar wil ook weleens salade of yoghurt mee kunnen nemen.

Treat yoself. En ik heb alles ook nog lekker laten inpakken

37 likes

Love Chilly, heb de foodpot besteld om mijn verzameling aan te vullen. Ben benieuwd of het nou echt makkelijk is, maar we zullen zien.

6 likes

Voelde onzin om 25eu aan zoiets uit te geven maar voor een fles gin o.i.d. zou je het ook doen dus waarom niet!!!

6 likes

Oh dit klinkt wel lekker, ben benieuwd hoe het smaakt! Heb je het al eens gedronken?

Chilly is echt zo goed!

Nee nog niet!

@ParisDarling ja ik vond het ook best duur maar ik mag nu geen alcohol en iedereen om me heen koopt dure wijn enzo dus ik dacht weet je wat, dit kan best

1 like

Oeh wil je laten weten of dit wat is? Ook fan van Chilly’s :smile:

Je doet er best wel lang mee vind ik aangezien het best sterk is vind ik

1 like

Ik heb hem nu ook besteld, dit moet ik gewoon proeven. Ik ben benieuwd!

1 like

Doe ik.

@Michonne ja ben er ook echt groot fan van, dankzij het forum erachter gekomen toen met de korting toen. Ben ook al verschillende flessen kwijt omdat familie het ook zo fijn vind. Betaal nu nog net niet met plezier gewoon de volle mep ervoor.

1 like

Blouse van Free People, met sale en nog een kortingscode van 120 naar 58 euro (nog steeds wel prijzig maar hij komt waarschijnlijk binnen op mijn verjaardag dus cadeautje voor mezelf)

10 likes

Ik heb dit door de post ook gekocht vandaag maar het is gewoon een overpriced gembershotje met wat suiker!? Ik heb hem nu met Spa rood citroen en het is oké. Iemand nog lekkere mix tips?

1 like