Game Mania!
Ah damnit. Ik had al een voor gevoel. Sinds mijn laatste pre-order ervaringen ga ik in de winkel even niet bestellen dankjewel in ieder geval
Nou, dat stemt me niet hoopvol
What happened?
Ooo corona gooide roet in het eten met de ACNH switch. Gingen toen eerder uitgeven maar mijn filiaal had geen vracht gekregen. Konden het niet opsturen want het was een winkelierster en geen webshop order. Staat los van elkaar bladiebla. En vorig jaar had ik met mijn switch mee gedaan voor die upgrade wisseling en toen hebben ze me extra lang aan het lijntje gehouden.
Online heb ik er echter geen problemen mee! Daar wordt het gewoon snel geleverd.
Wrss voor ps5 houden ze toch wel nacht release! Dus verwacht daar niet zoveel issues mee.
Yeah vind het er uit zien als een onderdeel van een stormtrooper.
Ziet er op de foto uit als een trui die je oma ook had kunnen kopen, maar hij zit echt wel mooi en hij is lekker warm en zacht:
Van PeopleTree via een duurzame webshop WatMooi!
Ah dat klinkt wel verrot ja hopen dat het bij mij wel goed komt dan.
Ze zeiden wel direct dat het kon zijn door de gelimiteerde eerste uitgave dat ik 'm niet direct met de releasedatum heb. Dus ik hou nog even mijn opties open. Mocht ik ergens wel die zekerheid krijgen dan kan ik gelukkig wel mân aanbetaling terugkrijgen.
@HvO ja verdomme, daar baal ik wel van. Maar ik heb de controller wel in het zwart gezien dus ik hoop stiekem dat 'ie er nog wel in het zwart komt.
Hahaha ja dat gebeurde wel vaker als ze mij goed bedoeld advies wilden geven.
Ja dat is wel weer ontzettend chill dat je gewoon het geld terug krijgt! Lees overal een beetje dat de eerste batch een beperkte oplage zal zijn. ben benieuwd. Vriend wilt hem heeeeeul graag. dus beetje waar het kan nu de warnings aangezet.
Oeh heb je een linkje van die tweede trui?
Ik heb deze ook gekocht en wat is hij heerlijk! Lekker katoen, luchtig en fladderig, ik ga hierin wonenđ„°
Ik heb deze broek gekocht (stradivarius) en ben er helemaal weg van. Ik ben 180 en hij valt gewoon tot op mn voet, hij kan mega hoog in mn taille en ik voel me echt een classy bitch als ik m aan heb
personal anthem als ik m aan heb
PRECIES. Ik vergelijk het ook steeds met een stormtrooper.
Die rode tas! Ik ben verliefd
Ik was aan het kijken voor een ander forummer maar ineens was ik deze aan het kopen
En had gister een beige bh gekocht voor onder witte/lichte kleding en 3 broekjes bij Hunkemöller
Shit heb nu wel echt genoeg zomerkleding⊠was net zo goed bezig met wat minder kopen
Waar is deze van? Echt heel leuk
Het is van mango.
Ik heb deze besteld:
https://shop.mango.com/nl/dames/jurken-midi/bedrukte-midi-jurk_67086307.html?c=74
En ik ga het denk ik dragen met een dikke cognagkleurige riem in mân taille.
Als je niet van zoân hoog gesloten hals houdt kan je nog deze kijken:
https://shop.mango.com/nl/dames/jurken-kort/getextureerde-jurk-met-print_67065955.html
De print lijkt er erg op maar is wel wat bloter (te kort voor mij) en ik wil alleen nog maar dingen die ik ook naar kantoor/familie aan kan en gewoon in kan fietsen en bukken.
Alsnog wel een hele leuke!!