Show je laatste aankopen #5

Lekker setje!
Pas op met in de vaatwasser doen, zo heeft mijn set allemaal scheuren opgelopen :weary:

1 like

In de sale van €99,99 naar €30 :hugs:

12 likes

Bij deze zelfde set? Ze zouden wel vaatwasserbestendig moeten zijn namelijk.

Ja precies deze :cry:

Bedankt voor de waarschuwing. Kun je trouwens niet een klacht indienen bij Mepal? Ze zeggen namelijk dat ze vaatwasserbestendig zijn.

1 like

En @MevrouwMand Mepal is qua klachten heeel makkelijk. Gewoon het formuliertje op hun site invullen en een fotootje bijvoegen. Als de klacht gegrond is, krijg je een code en mag je het product opnieuw bestellen.

1 like

https://image.coolblue.nl/max/500x500/products/170177

Hamerboor, eens goed door beton kunnen boren.

3 likes

Oh dankjewel! Had niet eens aan klagen gedacht…

1 like

Spuit in m’n voorhoofd, de aftakeling was nu echt begonnen.

18 likes

afbeelding

Voor 39,95 bij de Aldi!

Sorry buren. :smirk:

23 likes

Niet mijn foto. Was een extra, maar blijkbaar ben ik mijn oude verloren. :upside_down_face:

23 likes

400 euro aan katten spullen gekocht… over twee weken kunnen wij ze ophalen uit het asiel!

afbeelding afbeelding

Dit zijn wel echt de schattigste aankopen.

46 likes

Waar komt deze vandaan😍

Ik heb mijn oude Sym (de mio) bijna 10 jaar gehad (en toen deed ie het nog!) en echt in die jaren maar weinig mankementen eraan gehad. Vond zelf die fiddle 3 ook heel mooi, maar ik ben juist klein dus toen voor de nieuwe mio gegaan 1,5 jaar terug. Dus hier alleen maar positieve ervaring met Sym!

1 like

Super leuk! Heb ze ook gelijk besteld haha thank you voor je post, ben gek op m’n Fila’s, lopen zooo lekker.

1 like

Dit is een Chilly’s fles. Houdt dranken (ongeveer dan hè, wel heel lang in ieder geval haha) 24 uur koud en 12 uur heet. Ze zijn geweldig! Heb hem zelf bij The Read Shop gekocht, het filiaal hier verkoopt er een aantal, maar in andere filialen niet gezien.

Thanks! :blush: Ja, ik zocht hem al (zelfs op ‘chilly bijen’ gezocht ;)) maar kon het niet vinden

Officiële naam is volgens mij Chilly’s buttercup!

Edit: ja klopt dus wel haha

1 like

Weer schriften ingeslagen bij de Hema voor op werk. Ze hebben zulke leuke nu.

26 likes

Zo leuk! :smiley: Waar heb je dit besteld haha