Lekker setje!
Pas op met in de vaatwasser doen, zo heeft mijn set allemaal scheuren opgelopen
Bij deze zelfde set? Ze zouden wel vaatwasserbestendig moeten zijn namelijk.
Ja precies deze
Bedankt voor de waarschuwing. Kun je trouwens niet een klacht indienen bij Mepal? Ze zeggen namelijk dat ze vaatwasserbestendig zijn.
En @MevrouwMand Mepal is qua klachten heeel makkelijk. Gewoon het formuliertje op hun site invullen en een fotootje bijvoegen. Als de klacht gegrond is, krijg je een code en mag je het product opnieuw bestellen.
https://image.coolblue.nl/max/500x500/products/170177
Hamerboor, eens goed door beton kunnen boren.
Oh dankjewel! Had niet eens aan klagen gedacht…
Voor 39,95 bij de Aldi!
Sorry buren.
400 euro aan katten spullen gekocht… over twee weken kunnen wij ze ophalen uit het asiel!
Dit zijn wel echt de schattigste aankopen.
Waar komt deze vandaan😍
Ik heb mijn oude Sym (de mio) bijna 10 jaar gehad (en toen deed ie het nog!) en echt in die jaren maar weinig mankementen eraan gehad. Vond zelf die fiddle 3 ook heel mooi, maar ik ben juist klein dus toen voor de nieuwe mio gegaan 1,5 jaar terug. Dus hier alleen maar positieve ervaring met Sym!
Super leuk! Heb ze ook gelijk besteld haha thank you voor je post, ben gek op m’n Fila’s, lopen zooo lekker.
Dit is een Chilly’s fles. Houdt dranken (ongeveer dan hè, wel heel lang in ieder geval haha) 24 uur koud en 12 uur heet. Ze zijn geweldig! Heb hem zelf bij The Read Shop gekocht, het filiaal hier verkoopt er een aantal, maar in andere filialen niet gezien.
Thanks! Ja, ik zocht hem al (zelfs op ‘chilly bijen’ gezocht ;)) maar kon het niet vinden
Officiële naam is volgens mij Chilly’s buttercup!
Edit: ja klopt dus wel haha
Zo leuk! Waar heb je dit besteld haha