maar ze vallen raar… zitten heel krap bij de tenen.
heb altijd maat 38. van deze had ik eerst 38,5 die zat echt niet lekker, m’n tenen zaten op het deel van de zool dat al omhoog loopt richting de rand zegmaar.
dus maat 39 nu (heb ik echt geen enkel paar schoenen in maar oke) en die zitten nog steeds krap op dezelfde plek als de 38,5 maar ik slip er ook uit aan de achterkant.
Deze heb ik ook, echt m’n lievelingsschoenen. Passen eigenlijk overal wel bij.
Dit zijn idd ook de enige Nike schoenen waarin ik een andere maat heb. Altijd 38,5 maar deze moest ik in maat 39
Ik vind Nike vaak klein vallen, heb ook een paar in 40 terwijl ik normaal maat 38.5 heb
vooral zon doos spekken spreekt me wel aan
Komt omdat ze twee verschillende sizings aanhouden. Een unisex en een vrouwen. En de unisex zijn een halve maat kleiner, fakking irritant. Dus als er staat EU 39 maar UK 5.5 is het een maat 38,5 EU. UK 6 EU 39 klopt wel.
Goals.
Ja, dat heb ik ook mijn mijn Air Force schoenen! De neus is super spits voor mijn gevoel… Heb ze echt lang moeten inlopen voor ze wat lekkerder zaten, maar ik draag ze nog steeds niet graag een hele dag.
ahaaa dus deze schoenen maat UK 5.5 EUR 39 zijn dus eigenlik een 38,5?
Ja! Je moet eigenlijk altijd de uk size aanhouden, 6 voor 39
nou deze zijn we eigenlijk al te lang maar zitten nog steeds redelijk krap in de breedte.
ik denk dat als ik de veters helemaal tot boven dichtdoe ze wel lekker zitten.
Maargoed, dit shirtje ook nog gekocht voor 15,99 via de zara webshop nadat ik hem had gezien bij Monica in de vlog @1207 hem herkende.
Haha ik heb ook voor €150 aan deze bakken gehaald. Daarna zag ik dat ze 2e halve prijs waren bij de Blokker. Maar enfin, hele fijne bakken!
Ik heb ze idd bij Blokker gekocht met die 2e halve prijs actie nav een tip hier op het forum. Misschien dat ik er dit weekend nog meer ga bijkopen, zo’n lade helemaal vol met van die bakjes is echt mijn droom.
Wat doe je daar dan in?
Alle droge ingrediënten. Pasta, noten, havermout, rijst etc.