Show je laatste aankopen #4

Zijn inderdaad de laarsjes die @Revelry linkte!

1 like

image

18 likes

Ooo ben heel benieuwd! Wil je laten weten wat je ervan vindt?

1 like

Ja doe ik! Ik ben er ook heel nieuwsgierig naar.

1 like

woo! ik heb voor mijn vriend echt belachelijk veel gekocht (hij koopt al zijn kleren daar, en meestal 1x per jaar in de sale en nog meer excusen om zo belachelijk veel geld uit te geven) en toen zag ik voor mezelf ook iets leuks:

Die blouse! Hopelijk staat hij mooi…

En dit shirtje

2 likes

Ik heb 'm voor kerst gekregen maar ik durf niet te beginnen omdat het er zo wetenschappelijk / droog uitziet

Ik lees voor mijn werk niet anders dan wetenschappelijke droge dingen, dus in verhouding is dit net chicklit, haha!

Ja, ik moet ook gewoon eens een regel lezen in plaats van ernaar kijken en misschien valt het dan wel mee, de buitenkant ziet er in ieder geval wel uit als een chicklit

Yess heel mooi goed boek!

1 like

The North Face en Ralph Lauren!

100% natuurlijke ingrediënten waarvan 92% organisch. Zeer benieuwd! If it’s good enough for Gwyneth…

4 likes

Nee joh geen zorgen, het is echt totaal niet wetenschappelijk en droog! Heel leesbaar geschreven juist. Nou ja, dat is misschien subjectief. Maar het is zeker geen zware academische literatuur of iets dergelijks.

2 likes

Ik heb deze al een half jaar maar ben er nog steeds niet aan begonnen. Vind het te spannend ofzo?

Ja kan het me voorstellen, ik vind/vond boeken die me gingen vertellen wat er allemaal misgaat in je seksleven en hoeveel werk je moet doen om dat op te lossen ook vaak intimiderend. Maar dan lees je het gewoon toch pas als je er klaar voor bent!

Jurkjes en trui van WE

Samsoe & Samsoe laarzen

2e hands Sandro Lou bag

image

RVS waterfles

Zou je denken dat ik van zwart hou? :thinking: :sweat_smile:

25 likes

Hoe zitten/lopen die laarsjes? Is het aan te raden om je eigen maat te bestellen of iets groter? Ik vind ze zó mooi, maar loop bijna nooit op hakken dus ik ben benieuwd of ze geschikt zijn voor een ‘beginner’ haha.

Ik heb normaal maat 38.5 maar neem vaak 38 (eigenwijs).Ik heb best smalle platte voeten. Ik denk dat als je een hoge wreef hebt of brede voeten dat ze dan te strak zitten, maar ze zitten wel stevig en hebben een dikke hak dus lopen stabiel.
Ik ben ook niet gewend op hakken te lopen dus als ik ze een paar uur aan heb krijg ik wel soms kramp savonds. Dat is denk ik met iedere paar hakken wennen :wink:

Dit zijn echt mijn lievelings sneakers! Lopen zo lekker

1 like

:heart_eyes::star_struck:

23 likes

Alles van Asos!

24 likes