Show je laatste aankopen #4

image

Nieuwe Dior concealer, want ik had nog een cadeaukaart die vandaag op moest.

image image
En deze twee parfums heb ik ook nieuw (kerstpakket van werk nog haha). Echt aanraders als je van uniekere geuren houdt maar liever geen nicheprijzen betaalt! Aura is warm, bloemig en subtiel en Knot Eau Absolue is een beetje rokerig (mirre, geen tabak) maar wel vrij zwaar. Aanvankelijk vond ik 'm iets te “oud” maar ondertussen ben ik helemaal om!

5 likes

Rok in de sale

20 likes

Heb voor 990 euro bij H&M besteld. Sowieso de laatste tijd bij veel verschillende webshops maar ook weer alles teruggestuurd, het valt telkens zo tegen. Dus ook een beetje uit frustratie/laatste poging.
(ik heb zelf een webshop en weet hoe kut het is als je een mega grote bestelling krijgt en alles weer teruggestuurd wordt) maar ja, ff klaar mee dus laatste kans dit.
Als er iets bij zit zal ik het hier posten :slight_smile:

Naar aanleiding van een post hier ook de Hilde laarsjes van Guts & Gusto besteld. Die heb ik gehouden :heart_eyes:

Jaaa ik heb nu effe twee dure maanden, maar ik hoop dat die laarsjes er dan nog zijn. Zo leuk!

Bijenkorf!

Ohh! Ik hoop dat hier binnenkort een mega shoplog van gepost wordt :heart_eyes:

2 likes

Oeh ik heb de noten opgezocht en volgens mij ga ik vooral die eerste heel lekker vinden, Nice!

1 like

Heeft iemand dé tip welk merk heren hoodies verkoopt met echt een dikke capuchon, zoals dit?

Mijn vriend heeft meestal truien van vans/Nike/Adidas en die hebben allemaal wel een vrij dikke capuchon.

Mijn laatste aankoop;

Laarsjes die ik al 4(!!) jaar op het oog heb maar nergens kan vinden omdat het dus oude collectie is. Zag ik ze gister ineens met 50% korting in de online outlet :grin:

32 likes

Nike heeft dit soort hoodies

Wauw, waar heb je die laarsjes gekocht? Ze zijn heel mooi!

Ik ben niet @Musa maar ik vond ze hier https://vagabond.com/nl/TYRA-4032-101-24

1 like

:smiley:

Maar dan met een zilver kettinkje. Van Etsy, verkoper is BoutiqueBaltique.

15 likes

Gymshark heeft ook hele lekkere heren hoodies. Lekkere dik capuchon enz

Ik word gek van nike truien met die idioot dikke capuchons. Wordt niet goed droog op het wasrek en kan ze ook niet opvouwen. Wordt altijd chagrijnig als ik m in zo’n trui zie, want dan weet ik dat ik m even later ga tegenkomen in de was

4 likes

Aan een hangertje ophangen!

zwart

donkerblauw

en deze verdient 2 aparte foto’s :heart: :heart:

sale bij suistudio (van suitsupply), alsnog veeel te duur dus hoop dat ze allemaal heel lelijk zijn of niet passen

19 likes

nieuwe agenda

2 likes

daily paper ook

Laat de zon maar komen :sunglasses:

3 likes