Show je laatste aankopen #4

Die mand van Granit ziet er super handig uit! Laat je dat in Nederland bezorgen of woon je in Zweden? (ik kom alleen een Zweedse webshop tegen waar, lijkt het, ik niet eens de taal kan veranderen)

Edit: heb al gevonden hoe naar Nederland te shippen!

2 likes

Cuteee! Waarvan zijn ze?

Waar is die broek van? Erg mooi

Store without a home!

Alles van Fabienne Chapot in de sale (voor de rest niet verslaafd aan dit merk ofzo)

Rok met 70 procent korting

Jurk met 70 procent korting

Rok met 70 procent korting

Blazer met 50 procent korting

Shirt met 70 procent korting

16 likes

Waar?? Op de site zie ik nog maar tot 50%

Heb jij voor mij een linkje naar die manden? Ik zoek ook nog een oplossing voor sjaals enzo in onze veel te smalle gang en dit is ideaal.

1 like

Nadat ik hem hier een aantal keer voorbij zag komen heb ik hem ook gekocht. Heerlijk zacht. Heb hem wel gelijk in de was gegooid want erg lekker ruikt ie niet haha. En nog een fleece dekentje erbij😊

11 likes

Waarrr?:heart_eyes: Ik kom niet verder dan 50% op de site.

Deze boekenstandaard van Hema.

Vloerkleed van Ikea, was nog maar € 100 ipv € 200. Ik was bang dat 't er te grijzig zou uitzien met onze donkergrijze bank maar dat valt gelukkig goed mee! Met wat kleurrijke accessoires ziet 't er heel leuk uit :blush:

Ik ben aan het nesten haha.

17 likes

Wat een toffe webshop! Dank voor het delen!

1 like

Ohh :heart_eyes: Via welke winkel?

Leuke site!

Wel dure pyjama. :crazy_face:

12 likes

Pleur je theezakje op schaaltjes, velvet kaars, plantenpotjes en notitie boekjes.

12 likes

En dan dus 2x.

8 likes

Met 92 euro korting :smiley: :dancer:t3: :tada:

26 likes

Vakantie geboekt naar Guatemala en Mexico

85 likes

Heel vet! Wij zijn ook aan het kijken naar onze volgende vakantie en willen misschien ook die kant op. Heb je dit zelf los geboekt of via een reisorganisatie als ik vragen mag?

Gewoon los! Het is best wel een backpack bestemming dus dan kan je vaak zelf wel een bus boeken ter plekke. Geeft wat meer vrijheid als je ergens langer wil blijven of als het tegenvalt weer verder te gaan.

1 like

10 likes