Show je laatste aankopen #4

@Nidorina @LoisLane @Salmiak

Dankjulliewel! Ik ga die twee straks even vergelijken. :yellow_heart:

1 like

Wat aan de prijzige kant voor deodorant, maar ik ga dit eens uitproberen :thumbsup:

Ennnn ik was laatst zwaar geïrriteerd om hoe lastig mijn gellak eraf ging. Wilde alleen de peely base van Holo Taco bestellen, maar ik dacht joe #treatyourself

afbeelding

7 likes

Ik hoop dat ie het bij jou altijd goed zal doen, ik heb een beetje spijt van mijn symfonisk lampen. Op de dagen dat ze het goed doen ben ik er weer helemaal blij mee, maar ze doen het te vaak dus niet goed. :sweat_smile:

Ik heb nu al 2 jaar de Bose headphones en ben er iedere dag nog steeds zooooo blij mee. Beste aankoop OOIT. Heb alleen wel een keer de oorkussens vervangen maar verder ziet het er helemaal als nieuw uit. Geluid is echt top! Al draag ik ze ook vaak alleen met noise cancelling aan zonder muziek.

1 like

Oooh jee, haha waar loopt het mis? Connectieproblemen?

Juuuup. De eerste twee dagen was ik helemaal verliefd op die speakers en ze deden het perfect. Nu haperen nummers voortdurend, stoppen ze terwijl nummers in de app (of het nou via de Sonos app is of via Apple AirPlay) gewoon doorspelen of stopt ie random met een nummer en begint uit zichzelf een ander.

Het zal vast aan de WiFi liggen, maar voorheen nooit problemen gehad eigenlijk. Internet staat vol met dit probleem, meer mensen hebben er last van, helaas.

Op de dagen dat ze wel meewerken ben ik weer helemaal blij, vind ze ook top om aan te hebben bij Netflix etc.

1 like

@Nidorina en @colorito hebben jullie alledrie deze?

Ik heb ook de Bose en ik gebruik hem elke dag! Ik zou de Sony en Bose even testen in de winkel als je die mogelijkheid hebt. Ik vind ze allebei goed.

De nieuwste Sony was ik nu waarschijnlijk voor gegaan (was er toen nog niet), maar ik had al mijn Bose en daar ben ik ook heel blij mee.

Ik heb juist die van Sony (de xm3) en daar ben ik ook zo ontzettend tevreden mee! Ik vond die van Bose wat meer afgesloten, vissenkom gevoel, en vind deze comfortabeler zitten. Zou ze dus echt beiden even proberen.

3 likes

Wow goedkoop die puzzels! Ik ga ook eens kijken

en @Max over welke koptelefoon van Sony hebben jullie het?

staat erachter, de sony wh1000xm3. Inmiddels is er alweer een nieuwe versie uit trouwens!

Ja, viel mij reuze mee! Bij andere verkopers zijn ze duurder. Nadeel is wel dat de verzendkosten 5.95 zijn minimaal, volgens mij zelfs als je voor meer dan 100 zou bestellen. Het is alleen gratis als je het ergens ophaalt, maar er zijn maar 2 locaties waar dat kan.

Maar zelfs met verzendkosten was deze optie goedkoper haha.

Oh, sorry, daar las ik overheen. Ik had al drie keer Sony aanbevolen gekregen maar dacht steeds zonder exact type. :sweat_smile:

Ik had het ook over de Sony xm3! Zelf heb ik dus de Bose QC 35 II.

1 like

en @Max

Samenvatting

Deze is echt mooi! https://www.hifiklubben.nl/hoofdtelefoons/on-ear--over-ear/sony-wh-1000xm3-draadloze-hoofdtelefoon/?variant=SONYWH1000XM3S&utm_source=shopping&utm_medium=cpc&gclid=EAIaIQobChMIof3hkavx5gIVGs13Ch0x6AoTEAQYAyABEgJbWPD_BwE

Is de mx2 nieuwer dan de mx3?

1 like

Ik heb dezelfde (de 3 versie) ben er enorm tevreden over. Komt bij veel onderzoeken ook als beste uit de test. Oa de Consumentenbond. Laatst iets van het AD.

Hahaha :sweat_smile:. Ik heb in ieder geval de Sony

@VickyViolence Wij hebben de IKEA box sinds hij uit is elke dag aan staan en nog nooit problemen gehad.

1 like

5 paar falke sokken. Laag en hoog met en zonder wol.
Echt zo fijn dat ze maat 35-36 hebben
Want met mijn maar 35,5 is 31-34 vaak te krap en 35-38 veeeel te groot!

6 likes