Van Weekday! Het is deze
Is die broek van een dikke stof?
@Rockabye Het zijn de Reebok Club C85 in White/Light grey, linkje met goede korting.
@Falafel Niet heel dik vind ik, maar ook zeker niet dun.
Symfonisk luidspreker van Ikea. Onder het motto “if you can’t beat them, join them” lekker de bas laten knallen voor de onderbuur.
Ik heb deze ook! Super chill ding.
Zo leuk dat pak!! Waar is het van?
Ah goed om te horen, ik heb voor kerst geld gekregen om hem te halen. Is het de moeite waard om er twee te halen qua stereogeluid, of is eentje gewoon voldoende (heb op dit moment een vrij kleine woonkamer)?
Jaaa ik heb 'm ook gekregen, echt zo’n fijn ding!! Super blij mee.
ik vind stereogeluid het eigenlijk altijd wel waard, en anders kun je er één nog redelijk dicht bij de aanschafprijs doorverkopen denk ik
Is ook zo, en ik heb in principe geld voor twee gekregen. Ga het gewoon doen, dankje!
Edit: overigens wel met de melding dat ik als ik wilde ik er ook een mocht kopen en met de rest wat anders leuks mocht doen, niet dat ik stiekem de helft van mijn cadeau ergens anders voor wilde gebruiken
en dan deze afspeellijst aan😍
Ik sla hem op
Ik dacht even dat het over koptelefoons ging. Hebben jullie aanraders of juist afraders? Budget is niet belangrijk, ik wil graag oriënteren op goede kwaliteit.
Mijn woonkamer (/eetkamer) is zo’n 45 m2 en als ik 'm een beetje strategisch plaats vult één speaker de hele ruimte!
Hij is van Simply Be, heb hem gekocht via Wehkamp!
Ik heb sinds kort de welbekende noise cancelling koptelefoon van Sony. Is niet goedkoop, wel uit tests de beste (samen met eentje van Bose). Ben er echt heel blij mee!
Ik heb de Bose Quiet Comfort II, iedere dag weer blij mee en voor mij echt de investering waard