Ik hoop zo dat de blouse past. Het is eigenlijk een maat groter dan wat ik normaal neem maar dat was de enige maat die er nog was en ik vond hem zo mooi dat ik het niet kon laten.
Die tandrops van Collistar zijn heel fijn! Het geeft een heel natuurlijk tintje en je kunt zelf een beetje de intensiteit bepalen doordat je het mengt met je gezichtscrème.
Ik gebruik ook deze erbij voor het lichaam:
https://cdn.notinoimg.com/detail_thumb_2k/collistar/8015150261173_01-o/collistar-self-tanners-zelfbruinende-emulsie-voor-lichaam-en-benen___18.jpgDie is ook echt een aanrader voor erbij!
Mooie jas!
Ik vind online bestellen bij hen zo’n gedoe. Op de 1 of andere manier lukt het me niet. Maar heb je een linkje naar de jas misschien?
Ja ik vind jassen ook een gedoe, dus ik heb hem bij We Are Labels in Amsterdam gekocht! De jas is van Elvine en het model heet Magnolia. Op Zalando hebben ze hem alleen nog maar in het zwart:
Gekregen, een nieuwe leatherbound voor bij de collectie
Ik vind hem superleuk! Dus ik heb hem ook besteld.
Ja hij is ook meeega leuk!! Maar moet echt even zuinig aan doen t
Wow. Diepe buiging voor jouw zelfbeheersing!
Hahhaa nou helaas gaat er alsnog veel op aan eten en wijn hoor.
Maar ik moest dit pakket ophalen bij een vaag postNL punt tien minuten fietsen en daar had ik niet veel zin in. Toen zag ik dat ik ook kon klikken op retour afzender en toen heb ik dat maar gedaan
Haha oke nu klink je meer zoals ik ja
Heel vet! Wij (mijn vriend en ik) sparen die boeken ook. Waar heb je deze besteld?
Waar heb je deze gekocht? Die moet ik hebben voor mijn kat
Omg waar is dat konijnending van? I need it.
Heb eigenlijk al genoeg konijnenspullen maar ok
Dille en kamille! Ik ben er echt overdreven blij mee het staat echt super gezellig