Show je laatste aankopen #4

Haha, ik hoef daar thuis niet over te liegen hoor. Je hebt me wel op een idee gebracht, want ik heb nog een vvvbon liggen uit mijn kerstpakket

Waarvan?

https://koidazur.nl/

1 like

Heel mooi!

1 like

Haha was je op de Amsterdamsche Kerstmarkt?

Nike schoenen mèt glitters :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

had echt geen sjaals nodig maar in de sale (en mn andere sjaal van weekday voldoet goed)

3 likes

Weet niet meer wie deze mascara hier aangeraden had, maar naar aanleiding daarvan deze gekozen haha

27 likes

Nee was ook meer een grapje hoor! Misschien vindt ie het na een keer geprobeerd te hebben toch wel leuk! Zou het gewoon doen haha.

Vond die wel fijn! Alleen er gaat niets boven die van tanluxe vind ik persoonlijk

1 like

Magic drops zijn heel fijn! Ik gebruik 2 druppels door mijn dag crème en dan ben je na 2 dagen lekker zomers getint.

1 like

Oh ik zag deze mantel en dacht oh neeeeee :sob:. Dus ik ben naar de website van de Bijenkorf gevlogen en gelukkig is hij zelfs met 50% korting nog heel duur dus ik mag hem niet.

Maar wauw je gaat erin shinen wat een perfecte mantel.

3 likes

Dankje! :blush: ik zit er ook echt al maanden naar te kijken. Ik vind dat Esprit ook een mooie jas heeft in bijna dezelfde kleur en was eigenlijk aan het wachten tot die hoge korting krijgt (misschien vind die ook mooi!). Deze was ook nu nog ver boven mijn budget, maar ik had voor Sinterklaas wat geld gekregen van mijn oma en ik ben bijna jarig, dus dan hoefde ik nog maar de helft bij te leggen. Wat wel betekent dat ik andere dingen echt even niet kan kopen, maar omdat ik ook bijna ben afgestudeerd heb ik het, toen ik zag dat ie met -50% is, toch gedaan als cadeautje aan mezelf :partying_face:

Edit: deze van esprit bedoel ik:

Mijn schoonzusje heeft m en in t echt is ie meer framboos dan rood

2 likes

Ik reinig mijn gezicht altijd heel goed en daardoor gaat iedere dag de kleur er weer vanaf, ik heb dat als enige niet met tanluxe haha. Maar beide heel erg fijn hoor!

1 like

Ik krijg dinsdag een switch en ik heb alvast m’n favo game besteld die ook dinsdag aankomt :see_no_evil: hopelijk komt ie optijd

5 likes

Ik zit al maanden na te denken over de vegan platform Dr. Martens, maar 220 euro is toch wel heel veel geld voor een paar schoenen dat ik niet écht nodig heb. Dus in plaats daarvan deze, die ik stiekem nog cooler vind.

14 likes

Heb hem toch maar teruggestuurd want duur

Oeh waar zijn deze van?

2 likes

Zalando! https://www.zalando.nl/tata-italia-veterboots-black-tt911n04e-q11.html

1 like