Show je laatste aankopen #4

Een nieuwe bril! :heart_eyes:
nu nog wachten tot ik hem op kan halen, ik hoop vanavond :hugs:

18 likes

Scotch en soda bij de bijenkorf

12 likes

Had een cadeaubon van intratuin gekregen ooit maar er ligt geen intratuin in de buurt. Dus maar een random kaars besteld. Hoop dat ie lekker is

4 likes

Wat is een persluchtflesje? En waar in de Action kun je die vinden?

Bij het gereedschap!

1 like

En waar gebruik je zoiets voor? Is dat bijvoorbeeld ook handig om je laptop mee schoon te maken (dus het vuil uit je toetsen te spuiten)?

Ja. Gewoon een soort deo fles maar dan met lucht erin. Staat hier “mijn” Action bij de laptopspullen, maar soms staat het inderdaad ook bij het gereedschap. De mediamarkt verkoopt het ook geloof ik alleen is het daar veel duurder.
Wel trouwens niet te dichtbij spuiten want dan komt er wel eens vocht uit en daar kun je je toetsenbord of andere af te stoffen spullen mee beschadigen.

1 like

Bezorgd met fietskoerier :slight_smile:

Geïnspireerd door een Secret Santa trouwens!

14 likes

Ik kom er nu achter dat ze zelfs furbysokken verkopen. :heart_eyes:

1 like

2 likes

Ik had nog een cadeaubon en ik dacht wel leuk voor kerst.
Het is ook totaal niet zo dat ik al 3 zwarte jumpsuit heb :woman_facepalming:

21 likes

Kerstcadeautje voor mezelf :heart_eyes:

5 likes

Welke lippenstift is dat? Mooie kleur

1 like

Ik heb deze ook en vind hem heerlijk :heart_eyes:

Die waren geloof ik niet meer in mijn maat! Ik wilde de ufo’s ook maar die zijn ook uitverkocht.

Want ik heb nog niet genoeg geurkaarsen. :upside_down_face: Nu eerst alles opmaken, haha.

7 likes

Deze is zooooo lekker. De geur doet me denken aan mijn vriend.

Sidenote : Deze heb ik gekregen van mijn schoonouders. Ik was samen met mijn schoonmoeder bij de intratuin en we vonden deze beide lekker. Heb ik hem gekregen tijdens Sinterklaas.

Alleen nu liep mijn vriend te mekkeren dat het een klote kaars was omdat die knispert. Heeft die lampens, toen hij thuiswerkte dat ding 2!!! uur aan gehad. Per toeval zag ik het op snapchat. Ik was echt boos.

Tering duur kaarsje. Mijn schoonvader begreep niet waarom ik boos was, mijn schoonmoeder wel. Mijn vriend nu achteraf ook… Als hij op is hebben we afgesproken, krijg ik de grote kaars.

Goed. Mooi verhaal, lekker kort.

13 likes

Met de grote doe je wel lekker lang gelukkig! Snap je helemaal hoor, haha. Ik vind dat geknisper gezellig! :smiling_face_with_three_hearts:

Toch wel koud in Nederland na 3 weken 30 graden

18 likes

Ontzettend sexy aankoop. Een nachtbril voor tijdens het autorijden omdat ik echt zo’n last heb van het licht van tegenliggers of als ik in mijn achteruitkijkspiegel kijk.

11 likes