Show je laatste aankopen #4

Dr naast haha Gideon italiaander (waar ik stiekem een crush op heb)

1 like

Hahaha ja die ja. Nice, ik ben vlakbij je :smirk:

1 like

Aaah noo ik ben daar nu weg :sob: nog steeds dichterbij dan als ik thuis was geweest.

1 like

Wauw! Die print is geweldig.

1 like

Nieuwe bril! Keuze kunnen maken met o.a. de hulp van FF

12 likes

Aangezien precies de 2 items uit mijn Nakd bestelling die ik met kerst aan wilde doen zijn geannuleerd uit m’n bestelling (:unamused:) nu maar een H&M glittertop gekocht. Dan wordt die samen met een zwarte velours flared broek m’n kerstoutfit.

8 likes

Spelletjes🎉

25 likes

Kerstjurkje! En nog een zilveren body van Costes, maar die kan ik niet vinden online…

13 likes

Ik ken moddervarkens niet maar de rest speel ik regelmatig en vind ik heel leuk!

1 like

Boonanza jaaa

1 like

Met 50% korting :smiling_face_with_three_hearts:

pop

20 likes

Sale bij Zara begint toch op 26 december? Weet niet eens waarom ik het vraag, want bijna alles uit mijn favorieten is uitverkocht.

Moddervarkens is ook leuk!!

1 like

Add images

8 likes

Ja klopt! Het is de Pierce in Tiger Wood

(Ik had de Pierce Metal Temple in Olive Gradient, dus ik ben nogal fan van het model :sweat_smile:)

3 likes

Ik wil ook al heel lang kristallen kopen maar dan rijst immer de vraag: wat doe je ermee?
Gewoon neerleggen en er naar kijken? Moet je ze dan niet heel vaak afstoffen?
Ik hoop dat jij het me kan vertellen haha

Ik heb ze in een open kast staan, maar je kunt ze bijvoorbeeld ook in een glazen kistje doen of in een vitrinekast (dat is ooit mijn wens om zo’n soort glazen dokterskast vol te hebben). Ik ken ook iemand die koopt van die dikke 3d lijsten en zoekt stukken uit die daar in passen. Ziet er ook heel tof uit. Dat laatste scheelt beide afstoffen haha.

Maar wat ik ook doe is de betekenissen uitzoeken en aan de hand daar van stenen kopen. Die gebruik ik dan dus ook in bepaalde situaties inclusief reinigen en opladen in maanlicht bijvoorbeeld (als ik er aan denk). Zo heb ik een gouden driehoek (stuk amethist, rozenkwarts en bergkristal) in huis omdat dit je huis beschermt en het zorgt op je slaapkamer voor een betere slaap. En ik heb armbandjes van edelstenen die ik vrijwel iedere dag draag en ik aanpas vanwege hun betekenis.
En dan heb je ook nog knuffelstenen. Die lapis lazuli ster en het unakiet hartje op de foto hierboven zijn zulke stenen. Die zou je mee kunnen nemen in je broekzak ofzo. Maar zo ver ga ik eigenlijk niet.

Dusja tl;dr ik zet ze voornamelijk neer en kijk er naar maar ik probeer ze dus ook echt te gebruiken en koop stenen die bij mij passen. Klinkt lekker zweverig haha maar dat valt reuze mee. Ben eigenlijk heel nuchter en totaal geen zweefteef maar heb wel gemerkt dat het soms wel handig kan zijn.

Afstoffen valt overigend best mee, sowieso de gladde stenen vangen niet zoveel stof, maar clusters en geodes bijvoorbeeld wel. Die blaas is regelmatig met zo een persluchtflesje van de Action even af.

1 like

Influenced

13 likes

Ok dit verhaal kan ik tegen mn man vertellen waaruit blijkt dat ze wel nuttig zijn!!!
Leg je ze ook in het maanlicht enzo om ze op te laden?

Haha dat is sowieso ook een excuus dat ik voor mezelf en mijn bankrekening heb als ik wéér met stenen naar huis ga :sweat_smile:

Ja klopt opladen kan in maanlicht. Al moet ik toegeven dat ik het niet zo vaak doe als zou moeten. Sowieso in de winter is het lastiger omdat het dan vaak koud en nat is.

Maar je kunt ze ook op andere manieren opladen (https://www.edelstenenenmineralen.nl/edelstenen-informatie/edelstenen-reinigen-en-opladen/)
Dus wat ik wel regelmatig doe is met seleniet, bergkristal of zonlicht, al is dat laatste ook fijner in de zomer.

Zelfde geldt voor reinigen. Dat kan op meerdere manieren. Ik gebruik meestal water (wanneer de steen het toelaat), salie of wierook. Die laatste twee ruiken bovendien ook heel lekker dus dat is sowieso een win-win.

1 like