Show je laatste aankopen #2

Aura h2o !
Twijfelde ook tussen deze en de Clara maar ben nogal onhandig en lees veel in bad… waterdicht geen overbodige luxe. :sweat_smile:

1 like

Wild-Life-Dog-Hedgehog-egel

Niet voor mezelf maar voor de hond haha

16 likes

Haha. Het werd door de verkoopster in de winkel bij mij echt erop gehamerd. Ik dacht ‘ok ok rustig’, maar ze had gelijk.

1 like

Hopelijk passen ze. (L)

23 likes

Kaartjes voor de Werq The World tour in Amsterdam :heart_eyes:

14 likes

Van Asos
13 likes

Ruby Tuesday t shirt

5 likes

Dé sjaal (eindelijk - m’n ‘kerstpakket’)

32 likes

Ik ben benieuwd, is die sjaal het echt waard?

Niet Fred, maar ik heb de mijne nu 8 jaar en nog als nieuw. 10/10 would buy again. Alleen niet voor de volle prijs.

3 likes

Gekozen vanwege bovenstaande review. :stuck_out_tongue:
Ook benieuwd dus!

Vrijdag ff in real life vergelijken :+1:t4:

2 likes

JA! Er hangen er drie hier aan de kapstok en zou er zo nog meer kopen.

1 like

ik wilde een tijdje niks kopen :roll_eyes:

8 likes

@FredPaillet @Bergson
Aaah dank julliewel voor de antwoorden! Ik ga mij er eens in verdiepen haha
En Fred ben we benwieuwd wat jij er straks van vind als je hem voor het eerst uitgetest hebt!

1 like

Like the rest says: yes!!

Er zit een gat in van een sigaret :cry: en ik heb een rafelrand van een ritsincident :sob:, maar zelfs met deze mankementen blijft hij mooi, warm, zacht, niet jeukend(!!) en dubbel&dwars zn geld waard. Ik heb de mijne gekocht in de sale, maar zou er volgende x zelfs volle pond voor betalen :shushing_face:

1 like

14 likes

Ik had dus laatst een Levi’s 100% katoen besteld, maar is het dan echt normaal dat die je eerst afknelt? Een maat groter was alweer te ruim, maar vond het zo strak niet lekker zitten.

Ja, maar niet zo strak dat je die broek niet weer wilt aantrekken. Elke broek is anders, dus de ene broek kan strakker zijn dan de ander, die dan na een paar keer dragen wat losser wordt en goed zit. Vind het lastig om dit onder woorden te brengen hoe strak een broek bij mij zat. Zitten vond ik toen echt niet fijn, maar verder prima.

Dus zou ook in de winkel even kijken naar meerdere broeken van dezelfde broek in dezelfde maat, aangezien daar ook verschillen in kan zitten (ik verzin het ook niet)

1 like

Voor het eerst zoiets gekocht, twijfelde erg tussen een fitbit of een Garmin, maar toch het laatste gekozen.

12 likes